سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان محتویات خودرو در غرب تهران خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان بیش از ۶۰ قلم انواع لوازم خودرو سرقتی کشف شد.

رازگشایی از ۵۰ فقره سرقت در تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شنبه 08 مرداد 1401 , 17:42

سرهنگ پیمان لطیفی گفت : در پی افزایش سرقت لوازم خودرو در محله مهرآباد جنوبی رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان را تیمی از ماموران کلانتری این محل بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند افزود: تیم مجربی از ماموران با اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهمان مراجعه و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه ۴ نفر از متهمان را در محل دستگیر و در بررسی از محل ۵۰ دستگاه انواع ضبط و باند خودرو ۳ دستگاه آمپلی و ۴ حلقه رینگ و لاستیک و ۵ عدد جعبه ابزار خودرو کشف شد که به کلانتری انتقال داده شدند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان ۴۰ الی ۴۸ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت محتویات خودرو در محله مهرآباد و غرب تهران معترف که تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند و کارشناسان ارزش اموال کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ لطیفی با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.