ماموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ سه فرد شرور را که برای قدرت‌نمایی اقدام به تخریب پنج دستگاه خودروی سواری در محله چیتگر کرده بودند، دستگیر کردند.

عربده کشی اراذل و اوباش در چیتگر / آنها ۵ خودرو را تخریب کردند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شنبه 11 تیر 1401 , 16:43

سرهنگ پیمان لطیفی، سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این باره گفت:‌ روز گذشته خبری مبنی بر تخریب خودروهای عبوری و پارک شده و ایجاد مزاحمت و قدرت‌نمایی در محله چیتگر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن  ماموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر سریعا به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل گفت:‌پس از حضور ماموران در محل مشاهده شد که سه نفر که فاقد حالت عادی بودند، اقدام به قدرت‌نمایی و عربده‌کشی کرده و به تعدادی خودروی سواری نیز خساراتی را وارد کرده‌اند. در همین راستا نیز ماموران برای دستگیری این افراد وارد عمل شدند اما سه متهم پا به فرار گذاشتند که درپی آن عملیات تعقیب و گریز میان ماموران و متهمان اجرا شد.

لطیفی با بیان اینکه متهمان با خودروی خود در حال فرار از دست ماموران بودند، گفت: عوامل انتظامی نیز بلافاصله اقدام به اجرای طرح مهار کرده و دقایقی بعد خودروی این افراد را متوقف و متهمان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به بازرسی از متهمان دستگیر شده، اظهارکرد:‌از سه متهم دستگیر شده سه قبضه قمه کشف و ضبط شد. همچنین در بررسی‌های ظاهری مشخص شد که هیچ یک از این سه نفر حالت عادی نداشته و اقدام به شرب خمر کرده بودند. متهمان در جریان بازجویی‌های انجام شده نیز به جرم خود اعتراف کرده و هدف از آن را قدرت‌نمایی اعلام کردند.

لطیفی با بیان اینکه متهمان در جریان قدرت‌نمایی خود به پنج دستگاه خودروی سواری خساراتی را وارد کرده بودند، گفت:‌ مالکان هر پنج خودروی سواری به پلیس مراجعه و شکایت خود را ثبت کردند. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که دست‌کم ۶۰۰ میلیون ریال به این خودروها خسارت وارد شده بود.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت:‌ سه متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. مردم نیز بدانند که امنیت و آرامش آنان خط قرمز پلیس است و ماموران پلیس قاطعانه با مخلان نظم و آرامش برخورد می‌کنند.