حوادث رکنا: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند مسلحانه قاچاق، هلاکت یک سوداگر مرگ و کشف ۳۵۸ کیلو ۹۵۰ گرم مواد افیونی در درگیری تکاوران پلیس در شهرستان سراوان خبر داد.

شلیک مرگبار پلیس به قاچاقچی مسلح در سراوان / بیش از 350 کیلو مواد مخدر کشف شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، سردار دوستعلی جلیلیان امروز در تشریح جزئیات این خبر، گفت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان سراوان با یک سری تحقیقات گسترده پلیسی به اطلاعاتی مبنی بر انتقال محموله سنگین مواد افیونی توسط اعضای یک باند مسلحانه قاچاق از مناطق مرزی به عمق کشور دست یافتند.

 این مقام ارشد انتظامی افزود : تیم های عملیات ویژه انتظامی سراوان، با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، عصر روز گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه وانت تویوتا در یکی از روستاهای این شهرستان در تردد بودند، شناسایی و تحت نظر گرفتند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به درگیری تکاوران پلیس با اعضای باند قاچاق مواد مخدر، تصریح کرد: در این عملیات نفس گیر با پشتیبانی یگان های ویژه عملیاتی و آتش پر حجم تکاوران پلیس، یکی از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسید.

وی عنوان کرد : ماموران در پاک سازی منطقه درگیری و بازرسی از خودرو متعلق به اعضاء این باند، 358 کیلو 950 گرم مواد افیونی از نوع تریاک و یک قبضه اسلحه کلاش کشف کردند.

سردار جلیلیان با اشاره به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت های پلیس، از آنها خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندهای قاچاق و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در دشتیاری

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان همچنین از انهدام باند سارقان اماکن خصوصی ، و دستگیری 3 سارق و یک نفرمالخر و کشف 14 فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان دشتیاری خبر داد 

 سردار جلیلیان اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان دشتیاری، بررسی موضوع با هدف دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار  مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی و استفاده از شگردهای پلیسی به سرنخ هایی از سارقان رسیده و سرانجام 3 سارق را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: متهمان در تحقیقات مقدماتی پلیس به 14 فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان دشتیاری با همدستی یک نفر مالخر اعتراف کردند.

 سردار جلیلیان با اشاره به دستگیری مالخر این پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی، ادامه داد: پلیس، شبانه روز و با تمام توان برای دفاع از نظم و امنیت جامعه تلاش می کند.