حوادث رکنا: فرهنگ غلط تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی در آبادان 1کشته و1نفر زخمی بر جای گذاشت.

شلیک های مرگبار در مراسم فاتحه خوانی آبادان / قاتل با اسلحه پدرش شلیک می کرد + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس شهرستان آبادان به رکنا گفت: در پی گزارش دریافتی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تیراندازی در یک مراسم فاتحه خوانی وتیرخوردن 2 نفر ازشرکت کنندگان این مراسم در منطقه سلیچ غربی شهرستان آبادان، بلافاصله ماموران کلانتری11ولیعصر شهرستان آبادان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد، افرادی دراین مراسم با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده اند که باعث رعب و وحشت عمومی و زخمی شدن 2 نفر از شرکت کنندگان در مراسم گردیدند، افراد زخمی بلافاصله جهت مداوا به بیمارستان طالقانی آبادان انتقال یافته که یکی از افراد مصدوم به دلیل شدت جراحت فوت گردید وحال فرد دیگر خوب می باشد.

رئیس پلیس آبادان تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی مأموران کلانتری 11 ولیعصر بهمراه پلیس اطلاعات وامنیت عمومی آبادان 7 نفر عامل تیراندازی مراسم فاتحه خوانی شناسایی و در عملیاتی ضربتی متهمان در مخفیگاهشان دستگیر شدند که از متهمین مقدار قابل توجهی فشنگ جنگی و همچنین یک سلاح کلاشینکف کشف وضبط شد.

در همین راستا ظهر امروز مأموران کلانتری 11 ولیعصر آبادان پسری 21 ساله که از درون حسینیه با سلاح کلاشینکف متعلق به پدربزرگش اقدام به تیراندازی کرده بود را دستگیر کردند گفته میشود متهم مظنون به قتل جوان 26 ساله و زخمی کردن یک نفردیگر در مراسم فاتحه خوانی روز گذشته میباشد.

سرهنگ کشوری در پایان خاطر نشان کرد پلیس همواره با مجرمانی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

لازم به ذکر است در ماههای گذشته با تدابیر پلیس آبادان وبزرگان طوایف درخصوص نه به تیراندازی در مراسمات عروسی وعزا شاهد 80 درصد  کاهش تیراندازی در مراسمات را بوده ایم.