حوادث رکنا: مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر گفت: آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان سی متری امام خمینی ره با تلاش نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی اطفاء شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش گروه حوادث رکنا، مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد: روز گذشته و در تماس تلفنی حادثه آتش‌ سوزی منزل مسکونی واقع در خیابان سی متری امام خمینی ره به مرکز پیام سازمان آتش‌ نشانی گزارش شده و نیروهای عملیاتی ایستگاه شهید عبدالمحمد به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان داشت: دود تمام قسمت‌های منزل مسکونی مورد نظر را فراگرفته و آتش‌نشانان پس از حضور در محل بلافاصله نسبت به اطفاء حریق اقدام کرده و از گسترش آتش جلوگیری شد.

مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر ادامه داد: پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد علت حادثه بی‌احتیاطی مالک و قرار دادن تلویزیون در حالت انتظار و رفتن به مسافرت بوده است.

معصومی با بیان اینکه در این حریق خوشبختانه به کسی آسیبی نرسیده، گفت: آتش‌نشانان پس از اجرای عملیات اطفاء و تخلیه دود، نسبت به ایمن‌سازی محل اقدام و به ایستگاه خود مراجعت نمودند.