حوادث رکنا: فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 8 تن و ۵۱۹ کیلوگرم سفره ماهی فاقد مجوز لازم از کامیون یخچال دار محور سرخه-سمنان خبر داد و گفت: فرد خاطی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۸ تن سفره ماهی در یخچال یک کامیون / در سمنان فاش شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه مأموران ایست بازرسی پلیس راه سرخه به یک خودرو کامیون یخچال دار مشکوک شدند، ابراز داشت: خودرو به منظور مقابله با پدیده قاچاق و محموله‌های غیر مجاز متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه مأموران متوجه شدند که این کامیون حاوی هشت تن و 519 کیلوگرم سفره ماهی است، افزود: راننده خاطی برای حمل این کالا مجوزهای لازم را نداشت در نتیجه محوله توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه راننده می‌خواست محموله را از استان هرمزگان به یکی از استان‌های شمالی کشور انتقال دهد، ابراز داشت: با هوشیاری مأموران یگان امداد در ایست و بازرسی از خودروهای محور سرخه - سمنان این محموله متوقف و از حرکت باز ایستاد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه راننده دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد، تصریح کرد: محموله نیز برای بررسی و آزمایش‌های بیشتر به اداره دامپزشکی شهرستان سرخه تحویل داده شده است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه محموله‌های بهداشتی و مواد غذایی و غیره حتماً می‌بایست از دستگاه مربوط مجوز حمل را دریافت کنند، اضافه کرد: برخی از این محموله‌ها می‌تواند آلودگی و بیماری را انتقال داده و موجب بروز تلفات انسانی یا خسارات جبران ناپذیر به سلامت مردم شود لذا در حوزه سلامت مردم پلیس به طور جد با خاطیان برخورد می‌کند.