رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی گفت: متاسفانه بر اثر برخورد سمند با تیر برق در بلوار والفجر ارومیه، راننده و سرنشین خودرو گرفتار شعله های آتش شده و در اثر سوختگی شدید جان باختند.

زنده زنده سوختن 2 ارومیه ای در تصادف سمند با تیر برق !
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا از آذربایجان‌غربی؛حجت مشتاق "در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال وصول خبر مبنی بر وقوع تصادف در خیابان والفجر سریعا همکارانم در  پلیس راهور در محل حادثه حضور یافتند.

 

وی ادامه داد:  با حضور مامورین در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه سواری سمند در بلوار والفجر ارومیه به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مقرره  با تیر برق وسط بلوار با شدت برخورد و دچار حریق شده که راننده و سرنشین خودرو گرفتار شعله های آتش شده و در اثر سوختگی شدید جان باختند.

رئیس پلیس راهور انتظامی استان در پایان تاکید کرد: یکی از آسیب های جدی در رانندگی که منجر به تصادفات با خسارت های غیر قابل جبران می گردد رانندگی هیجانی و احساسی و عدم مهارت و کم تجربگی  رانندگان جوان  می باشد بنابراین از خانواده های محترم خواهشمندیم که رفتارهای جوانان را کنترل نموده و تذکرات لازم را به موقع گوشزد نمایند تا شاهد حوادث تلخی در سطح معابر نباشیم.