جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک شرور تخریب گر خبر داد.

حمله شرور چاقو به دست به پلیس/ عامل تخریب ۱۴ دستگاه خودرو و منزل دستگیر شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری شروری خبر داد که پس از شرارت شیشه های ۹ دستگاه خودرو و ۵ منزل مسکونی را تخریب کرده بود.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در توضیح این خبر بیان داشت: ساعت ۲۳:۰۰ بیست و پنجم فروردین ماه سال جاری خبری به سامانه های ۱۱۰ اعلام شد مبنی بر اینکه فردی با عربده کشی و تخریب شیشه های منازل و خودرو های سواری نظم عمومی منطقه را برهم زده است.

وی عنوان کرد: با توجه به حساسیت بوجود آمده در منطقه بویژه نارضایتی شهروندان در این محله در خصوص اقدامات مجرمانه اراذل و اوباش، دستگیری این فرد در دستور کار کلانتری ۱۲۸ این محله قرار گرفت و ماموران سریعا به محل اعزام شدند.

این مقام پلیسی ادامه داد: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند مردی که حالت طبیعی ندارد با یک قبضه سلاح سرد باعث ایجاد رعب و وحشت در محله شده است که به محض مشاهده خودروی پلیس به سمت ماموران با سلاح سرد حمله ور می شود.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ به زمینگیر کردن متهم و خلع سلاح وی اشاره کرد و گفت: از متهم ۴۴ ساله یک قبضه سلاح سردی که با آن به ماموران حمله کرده بود کشف و در بررسی های اولیه مشخص شد متهم ، سابقه شرارت، جرایم خشن و قدرت نمایی و فروش مواد روان گردان را دارد که پس از مصرف قرص های رونگردان به شرارت پرداخته است.

سرهنگ طرهانی، در پایان این خبر اعلام نمود : با تکمیل تحقیقات از متهم و هماهنگی بعل آمده با مقام قضائی ، متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده و پرونده جهت سیر مراحل تکمیلی به دستگاه قضائی ارسال شده است.