حوادث رکنا: فرمانده انتظامی دامغان از دستگیری یکی از اعضای باند سارقان به عنف در این شهرستان خبر داد و گفت: در یک عملیات سارق به عنف تبعه خارجی در مقابل پلیس به زانو درآمد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، سرهنگ سیدرضا علوی با اعلام این خبر اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت به عنف از اعضای یک خانواده در یکی از میادین شهرستان دامغان ، بلافاصله ماموران در محل حاضر و نسبت به بررسی موضوع اقدام کردند .

وی افزود: شاکی به همراه همسر خود حین عکس گرفتن بر روی پل بوده که 3 دستگاه موتورسیکلت با 3 نفر سرنشین در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بودند با آنان درگیر و دو دستگاه گوشی تلفن همراه به همراه مقادیری پول نقد را به زور از این زوج به سرقت می برند.

 سرهنگ علوی به تشکیل کارگروه تخصصی و اعزام کارشناسان پلیس آگاهی و پیشگیری جهت بررسی دقیق موضوع اشاره و اضافه کرد: ماموران در کمترین زمان ممکن با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی و تحقیقات محسـوس و نامحسـوس ، هویت یکی از اعضای این باند را شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت قرار دادند.

 علوی با بیان اینکه متهم در یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه پلیسی دستگیر شد ، ادامه داد: از سارق که تبعه یکی از کشورهای خارجی بود یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و در بازرسی بدنی وی مقادیری مواد مخدر کشف شد . 

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان تصریح کرد: سارق در بازجویی فنی و تخصصی پلیس آگاهی به 2 فقره سرقت مشابه اعتراف و تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری همدستان وی همچنان ادامه دارد و نتیجه نهایی پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.