حوادث رکنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با بیان اینکه ضارب آمر به معروف در کاشان دستگیر شد، گفت: پرونده قضایی برای متهم تشکیل شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، سرهنگ کریم اکبری امشب در حاشیه جلسه ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان کاشان از دستگیری ضارب آمر به معروف و شرور و اراذل و اوباش خبر داد و اظهار داشت: متهم هفته گذشته در مجموعه پارک آیت‌الله مدنی به یکی از آمرین به معروف و ناهیان منکر جسارت کرده بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان در بیان جزئیات اقدامات صورت گرفته از سوی متهم ابراز داشت: این شرور و اراذل و اوباش با درگیری و با چاقو آمر به معروف را از ناحیه دست مجروح کرده بود، در مخفیگاه خود دستگیر شد.

وی با تاکید بر لزوم احیای امر به معروف و نهی از منکر و حمایت همه جانبه از این فریضه الهی گفت: پس از انجام یک سری اقدامات فنی و با اشرافیت پلیس، بلافاصله موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

اکبری گفت: با توجه به رویکرد حمایتی فراجا از آمرین به معروف سرانجام عامل ایراد ضرب و جرح و حمله به آمر به معروف شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود توسط پلیس دستگیر شد.

وی تاکید کرد: با پیگیری‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان پرونده قضایی برای متهم تشکیل و با توجه به قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اقدامات لازم جهت رسیدگی به این پرونده انجام شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان تصریح کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر بدانند ستاد امربه معروف ونهی از منکر حمایت جدی خود را برابر ضوابط و قانون از آن‌ها دارد و همچنین کسانی که مانع انجام این دو فریضه بزرگ شوند یا بخواهند حرمت‌شکنی کنند ستاد به صورت جدی پیگیری می‌کند.