حوادث رکنا: جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آرادان از دستگیری یکی از اراذل و اوباش این شهرستان که با چاقو یک نفر را مجروح کرده بود، در کمتر از ۶ ساعت خبر داد.

بازداشت چاقوکش خطرناک در آرادان / بی رحمانه مرد سمنانی را چاقو چاقو کرده بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، سرهنگ ماشاءالله فائقی‌فر، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آرادان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی گزارش یک مورد چاقوکشی و جراحت یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان آرادان، گشت‌های انتظامی کلانتری و یگان امداد شهرستان بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور پلیس در محل، فردی که مجروح شده بود، به پلیس مراجعه و اظهار کرد که یکی از اراذل به هویت معلوم بدون دلیل خاصی با چاقو حمله‌ور شده و او را از ناحیه دست چپ مجروح کرده است.

فائقی‌فر اضافه کرد: طبق شواهد و قرائن موجود، با همراهی و همکاری گشت‌های انتظامی با پلیس اطلاعات شهرستان آرادان، سه اکیپ برای شناسایی محل اختفای متهم تشکیل شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آرادان با اشاره به اینکه ظرف کمتر از ۶ ساعت از وقوع جرم، با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مخفیگاه متهم در شهر گرمسار شناسایی شد، افزود: پس از هماهنگی قضایی و با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان گرمسار، متهم در عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و اعزام او به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: پلیس مقتدرانه و بدون هیچ‌گونه اغماضی با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد.