معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه گرایش به حجاب در بین زنان بیشتر شده‌است، گفت: بیش از 70 درصد زنان به حجاب اعتقاد دارند اما بین عقیده و عمل فاصله است.

 70 درصد زنان به حجاب اعتقاد دارند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین، سردار سعید منتظرالمهدی، معاون اجتماعی ناجا در مراسم اختتامیه دومین جشنواره چادرهای آسمانی با بیان اینکه همه ما بر این واقعیت اذعان داریم که قوام و بقای جامعه به رعایت هنجارهای آن جامعه است، گفت: هر جامعه‌ای در صورت هنجارمندی افراد آن جامعه دوام می‌آورد. هنجار هم رعایت اصولی است که برای زیست سالم به آن نیاز داریم.

او با بیان اینکه حجاب موهبتی الهی برای زنان و مردان است که خدا به آنها عطا کرده، خاطرنشان کرد: زنان و دختران ما بالفطره دین‌مدار هستند و ما باید فطرت آنها را بیدار کنیم. بیش از 20 دستگاه مسئول ترویج عفاف و حجاب در جامعه است که پلیس در آخرین ایستگاه آن قرار دارد.

معاون اجتماعی ناجا تصریح کرد: معتقدم تنها کار فرهنگی برای اشاعه حجاب کفایت نمی‌کند و باید باورهای دینی را در ضمیر مردم بیدار کنیم.

منتظرالمهدی یادآور شد: آمارها نشان می‌دهد برخلاف کم‌کاری برخی دستگاه‌ها گرایش به حجاب در بین زنان بیشتر شده و بیش از 70 درصد زنان به حجاب اعتقاد دارند، اما بین عقیده و عمل فاصله زیاد است.