رئیس سازمان ثبت و احوال با بیان اینکه احراز هویت افراد به صورت الکترونیکی از جمله مأموریت‌های اصلی کارت ملی هوشمند محسوب می‌شود، گفت: تاکنون 33 میلیون کارت ملی هوشمند در کشور صادر شده است.

33 میلیون کارت ملی هوشمند در کشور صادر شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرگزاری تسنیم از رشت ، حمید درخشان‌نیا ظهر امروز در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به نقش به‌سزای سازمان ثبت احوال در کشور اظهار داشت: پایگاه اطلاعات جمعیت کشور در سازمان ثبت احوال از مهمترین پایگاه داده در کشور محسوب می‌شود. این سامانه به‌طور رسمی در کشور فعالیت می‌کند.

وی با تاکید بر اجرای پروژه صدور کارت ملی هوشمند در سازمان ثبت و احوال تصریح کرد: این پروژه در سازمان و مجموعه ثبت‌ احوال به‌درستی در حال اجراست و روند مطلوبی را دنبال می‌کند.

رئیس سازمان ثبت و احوال کشور با بیان اینکه تاکنون 33 میلیون کارت ملی هوشمند در کشور صادر شده است خاطرنشان کرد: احراز هویت افراد به‌صورت الکترونیکی و امضای الکترونیکی اشخاص از جمله مأموریت‌های اصلی کارت ملی هوشمند محسوب می‌شود.

درخشان‌نیا با اشاره به مزایای گسترده کارت ملی هوشمند و با بیان اینکه این کارت روندی مطلوب را در امورات اداری مردم پدید می‌آورد اظهار داشت: در دولت الکترونیک تمامی دریافت خدمات از طریق کارت ملی هوشمند امکان‌پذیر می‌شود.