به تازگی مُد جدیدی به راه افتاده است که نشان دهنده علاقه ایرانی ها و کره ای ها برای شبیه شدن به یکدیگر است!

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

مُد جدید در ایران برای شبیه شدن به دختران کره ای! عکس

 

 لباس پسرانه دختران، زلف صاف پسران روی صورت یا استفاده از وسایلی که مزین به نماد و کلمات کره‌ای است یا بالعکس.

دختران کره ای

جوانانی که عشق سفر به سئول و تهران دارند و این مساله نشات گرفته از تبی است که در میان آنها به وجود آمده است. آن چنان که برخی از ایرانی‌ها دائما در حال دیدن سریال‌های کره‌ای هستند و درصددند که به هر طریقی به زبان کره‌ای مسلط شوند یا کره ای هایی که ایران را به عنوان مقصد جدید گردشگری خود برگزیده اند.

تَب شبیه شدن به دختران کره ای

مدتی است تب کره‌ای‌بودن در میان برخی جوانان ایرانی بالا گرفته است و آنها درصددند خود را به مردمان این کشور شبیه کنند. اما از آن سو هم دختران کره ای در کشورشان تیپ های با حجاب مرسوم شده است.

دختر کره ای

شاید این مساله در ایران بی‌‌‌ارتباط با سریال‌هایی که بسیاری از مردم کشورمان را پای تلویزیون میخکوب می‌کند، نباشد. اما در کره چرا این تب بالا گرفته است؟

دختران کره ای

سریال‌هایی چون «جواهری در قصر» و «امپراطور دریا»، «تاجر پوسان»، « افسانه جومونگ»، «دونگ یی»، «ایسان»، «سرنوشت» و «سرزمین آهن» که طی این سال‌ها مردم ایران را با خود همراه کرده بود. 

دختر کره ای

البته از رسانه ملی خود که بگذریم شبکه‌های ماهواره‌ای هم در این اتفاق دخیل هستند و سریال‌های طولانی کره‌ای را چنان با آب و تاب نشان می‌دهند که در اذهان بینندگان خود جای گرفته‌اند. 

دختران کره ای

از سوی دیگر، چهره معصوم و کودکانه کره ای‌ها نیز از دیگر علت‌های جذابیت آنهاست و این مساله روند گرایش شبیه شدن به آنها را افزایش می‌دهد. این در حالی است که در سال‌های اخیر تب کره‌ای در میان دختران افزایش چشمگیری داشته است. کره ای ها نیز به همین علت و علاقه به چهره هایی که سنشان را بالاتر نشان دهد ایرانیان را الگوی خود کرده اند.

دختر کره ای

شاید علت این ماجرا با ساختارهای موجود بی‌‌‌ارتباط نباشد. با وجود این، باید فکری اساسی برای به راه افتادن این مد تازه در ایران کرد، چرا که هر دم از این باغ بری می‌رسد. اما جای خوشحالی دارد که دختران کره ای به فکر الگوبرداری از دختران با حجاب ایرانی به سرشان زده است.

دختران کره ای