پسر 22 ساله‌ به عنوان اولین مظنون مرگ مشکوک یک پیرمرد بازداشت شد و به جر و بحث با مقتول اعتراف کرد.

مرگ مشکوک مرد صاحبخانه در نزاع با نوه مستاجرش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از حوادث فارس، ظهر دیروز بود که ماموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر در تماس شهروندان در جریان مرگ مشکوک یک پیرمرد 65 ساله در مغازه اش قرار گرفتند.

بلافاصله ماموران در محل حادثه حاضر شده و با جسد صاحب مغازه در گوشه ای از مغازه روبرو شدند.

مأموران کلانتری 153 که دیگر مطمعن بودند با یک قتل روبرو هستند با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل، تحقیقات خود را در مرحله ابتدایی آغاز کردند.

در اولین گام یکی از کسبه در مورد حادثه به ماموران گفت: دقایقی قبل پسر جوانی که نوه مستاجر صاحب مغازه است به اینجا آمده و با پیرمرد مشغول جر و بحث شد.

این فرد ادامه داد: هنوز دقایقی از جر و بحث آنها نگذشته بود که صاحب مغازه نقش زمین شد و پسر همسایه با خودروی پرایدش متواری شد.

همین اظهارات کافی بود تا مأموران خود را در مقابل اولین مظنون اصلی پرونده مشاهده کنند و تحقیقاتشان را برای دستگیری این فرد ادامه دهند.

در ادامه ماموران به خانه مادر بزرگ پسر جوان رفته و موفق شدند پراید متهم را شناسایی کنند. در حالیکه ماموران قصد انتقال خودرو پراید را داشتند، پسر 22 ساله در محل حاضر و از سوی ماموران بازداشت شد.

با انتقال متهم به کلانتری پسر جوان در بازجویی های اولیه گفت: صاحبخانه مادربزرگم هر روز خودرواش را به خانه او آورده و در حیاط پارک می کرد.

من هر روز به مادر بزرگم سر می زنم و مجبور بودم پرایدم را در خیابان پارک کنم و این موضوع برایم قابل قبول نبود.

صبح امروز بار دیگر پیرمرد صاحبخانه خودرواش را در حیاط خانه مادربزرگم پارک کرد. وقتی با این صحنه مواجه شدم عصبانی شده و به در مغازه اش رفتم.

حین جر و بحث او روی زمین افتاد و من از ترس فرار کردم.

سرهنگ علی شریفی رئیس کلانتری 153 شهرک ولیعصر با اعلام این خبر گفت: با دستور بازپرس ویژه قتل متهم به اداره آگاهی منتقل شد و تیمی ویژه از کارآگاهان تحقیقاتشان را در مورد علت مرگ مرد صاحبخانه آغاز کردند.