استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس آخرین اخبار دریافتی از محل سانحه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج پیکر 45 نفر از جانباختگان پیدا شده و تلاش برای پیدا کردن سایر پیکرها درحال انجام است.

پیکر 45 جانباخته سانحه هواپیمای تهران-یاسوج پیدا شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
علی محمد احمدی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرایط جوی منطقه بروز سانحه صبح امروز به نسبت مساعد شده بود.
وی افزود: به سبب ناپایداری جوی و سخت گذر بودن منطقه امکان هلی برن هوایی وجود نداشت و هدایت نیروهای امدادی جز از طریق زمینی امکان پذیر نبود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در محدوده 15 در 6 کیلومتری پهنابندی انجام شده بود، تصریح کرد: تیم‌ها و امکانات زمینی به سمت نقطه سقوط هواپیما هدایت شدند.
وی عنوان کرد: نیروهای زمینی ظهر امروز لاشه هواپیما را پیدا کردند و بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع امکانات از طریق هوایی در اختیار تیم‌های امدادی قرار گرفت و تیم‌های تخصصی دیگری نیز به منطقه اعزام شدند.
احمدی بیان کرد: شرایط جوی به سمت ناپایداری پیش می‌رود و با تاریکی هوا عملیات برای جستجوگران دشوار شده اما علی رغم برودت هوا اکیپ‌های امدادی در کنار لاشه هواپیما مستقر هستند.
لاشه هواپیما و پیکر جانباختگان این سانحه هوایی امروز و پس از 2 شبانه روز جست و جو در ارتفاع چهار هزار متری کوه نقل یافت شد.