پس از پانزدهمین زورگیری زورگیر ترمینال غرب دستگیر شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

زورگیر ترمینال غرب دستگیر شد

رییس کلانتری 209 پایانه غرب از دستگیری سارق زورگیر پس از پانزدهمین زورگیری اش خبر داد.

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایسنا، سرگرد علی طیبی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چند روز پیش یکی از مسافران پایانه غرب به ماموران کلانتری مراجعه کرد و گفت که به همراه دوستش از شهرستان برای کار به تهران آمده و درحالی که برای استراحت در پشت سالن ترمینال نشسته بودند دو نفر همراه با سلاح سرد به سمتشان آمده و با تهدید مبلغ 250 هزار تومان پولشان را به زور گرفته و متواری شده اند.

رئیس کلانتری 209 با اشاره به اینکه مالباخته، چهره سارقان را مشاهده و به ذهن سپرده بود، گفت: مشخصات ظاهری سارقان از شاکی اخذ و تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند که در همین حین ماموران موفق شدند، یکی از سارقان را در همان محل شناسایی و در بازرسی بدنی از وی تعدادی اموال مسروقه از قبیل: گوشی همراه، ساعت مچی، انگشتر، وجوه نقد را کشف و ضبط کنند.

طیبی با اشاره به انتقال متهم به کلانتری گفت: متهم در کلانتری به بزه انتسابی خود با همکاری همدستش، اعتراف کرد و گفت که تاکنون 15 فقره سرقت به عنف انجام داده است.

رییس کلانتری 209 پایانه غرب با بیان اینکه تحقیقات ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر همدست این فرد ادامه دارد خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد.