پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 
ورود رنو کپچر های جدید به بازار به زودی+ عکس

کپچر در اروپا رشد خوبی را از خود نشان داده و در حوزه خودرویی‌اش به اندازه کافی درخشان بوده و اینک قرار است با سر و ظاهری تازه ورود دوباره‌ و موفق‌اش را تثبیت کند.

به گزارش مثلث آنلاین در قاره اروپا تقریا تمام SUV/ کراس‌های کوچک در رقابت و نبرد با رنو کپچر برای کسب عنوان پرفروش‌ترین خودروی این حوزه هستند. اما کمپانی فرانسوی علاقه‌ای به از دست دادن موقعیت کپچر نداشته و به همین دلیل رندرهایی را برای نسل آتی این خودرو ارائه می‌کند.

929055_485.jpg
رنوعلاقه‌ای برای تغییرات زیاد در کپچر ندارد و ماهیت اصلی‌ آن را برای آینده حفظ کرده است. اما در نمای انتهایی شاهد ستون‌های C هستیم که سقف شیب‌دار و خوش قوسی را برای خودرو رقم می‌زنند. در نمای روبه‌رویی بزرگترین دگرگونی به چراغ‌ها ارتباط دارد. کپچرهای آینده از چراغ‌های کشیده و روزتاب‌های مرسوم رنو بهره می‌برند که بی‌شباهت به زبان طراحی کانسپت‌های به نمایش آمده از کمپانی رنو نیست.


پیش‌بینی می‌شود رنو درون کابین روندی محافظه‌کارانه را در پیش گیرد و فضایی مشابه تالیسمان یا مگان‌های جدید را در آن ببینیم.

این خودرو روی زیرساخت CMF-B رنو-نیسان که با زیرساخت نسل جدید "کلیو" و "جایگزین نیسان جوک" مشترک هستند، سوار خواهد شد. رنو برای این خودرو یک موتور جدید 1.3 لیتری توربو نیز در نظر گرفته و در برخی از نسخه‌ها از یک موتور 1.5 لیتری با سیستم فیلتراسیون گاز اگزوز بهبود یافته بهره می‌برد.

929057_694.jpg
این خودرو در قاره سبز به رقابت با نسل جدید 2008، اوپل موکا، سوزوکی ویتارا، فورد اکو اسپورت و مزدا CX- 3 رقابت کند.