مثلث آنلاین: برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک عابر پیاده در بزرگراه شهید بابایی منجر به کشته شدن این عابر که مردی 60 ساله بود شد.

راننده پراید در بزرگراه  بابایی مرد 60 ساله را کشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، ساعت 14 و 10 دقیقه امروز حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی ورودی جاده جاجرود به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 26 و گروه امداد و نجات 10 به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس ایستگاه 57 و نجات 10 آتش نشانی درباره این حادثه گفت: یک دستگاه خودروی سواری پراید به علت نامعلوم از مسیر اصلی خارج شد و پس از برخورد با گاردریل با یک عابر پیاده برخورد و فرد عابر را به گودال 4 متری پرتاب کرد.
بهمن رضایی نیا افزود: همچنین خودروی پراید نیز بر لبه گودال گیر کرد و هر لحظه احتمال واژگونی و سقوط این خودرو در عمق گودال وجود داشت.
وی با اشاره به اینکه شخص عابر پیاده مردی 60 ساله به نام سید محمد-ح بود برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس شد، افزود: متأسفانه پس از معاینات اولیه از سوی کادر پزشکی اورژانس، مشخص شد شخص عابر پیاده در همان لحظات اولیه براثر شدت جراحات، جان خود را از دست داده است.
رضایی نیا خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بی‌درنگ با استقرار صحیح خودروها و قرار دادن علائم هشداردهنده، محل را برای جلوگیری از حوادث احتمالی دیگر ایمن‌سازی کرده و بلافاصله با استفاده از تجهیزات خودرو ویژه نجات، خودروی سواری را مهار و به محل ایمن منتقل کردند.
وی یادآور شد: نیروهای عملیات پس از ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل مأموران نیروی انتظامی و عوامل راهور دادند.