رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو پارس با فلوکس واگن گشت ارشاد در جاده فرعی همدان - مریانج 2 تن فوت و پنج تن دیگر به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

تصادف با خودرو گشت ارشاد 2 کشته برجا گذاشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرهنگ رضا عزیزی جمعه شب در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: یک دستگاه سواری پژو پارس در جاده فرعی حیدره در حال تردد بود که به علت سرعت غیرمجاز و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه با یک دستگاه ون گشت ارشاد برخورد کرد.
وی اضافه کرد: پیش از برخورد، راننده پژو با استفاده از سیستم ترمز قصد جلوگیری از این تصادف را داشت و راننده فولکس واگن نیز خودرو را به سمت راست حاشیه جاده منحرف کرد تا از بروز تصادف جلوگیری کند.
رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: سواری پژو با شدت به سپر جلو خودروی فولکس واگن گشت ارشاد انتظامی همدان برخورد کرد و در این حادثه راننده در محل حادثه و کودک 2 ساله وی در بیمارستان جان باخت و همسر راننده در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.
وی ادامه داد: خودروی نیروی انتظامی شامل 2 سرنشین مرد و 2 سرنشین زن بود که سرنشینان مرد دچار شکستگی مهره و دنده و سرنشینان زن دچار مشکل زانو و خونریزی داخلی که نیاز به تخلیه زانو است، شدند.
وی بیان کرد: سرعت خودرو در این محور 50 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده اما با توجه به 12 متر خط ترمز و شدت حادثه، سرعت پژو پارس 120 کیلومتر در ساعت تخمین زده شده است.
وی گفت: خودروی سواری پژو پارس به شدت خسارت دیده و خودروی فولکس واگن گشت ارشاد نیز از رده خارج شده و قابل استفاده نیست.
7526/2090