مثلث آنلاین: دومین قسمت برنامه تلویزیونی «پایش» در سال ۹۸، امشب از شبکه اول سیما پخش خواهد شد که به بررسی تحولات نرخ ارز خواهد پرداخت.

 حاشیه‌های یک‌ساله دلار 4200 تومانی در برنامه پایش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی برنامه «پایش»، در این قسمت از برنامه «پایش»، با توجه به سالگرد اعلام نرخ ارز 4200 تومانی از سوی جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، نوسانات بازار ارز در دو هفته اخیر، از سوی کارشناسان اقتصادی برنامه تحلیل و بررسی می‌شود.

در این خصوص باید اشاره کرد که بیستم فروردین‌ماه سال 1397 بود که ستاد اقتصادی دولت در یک اقدام جنجالی دلار 4 هزار و 200 تومانی را تصویب و برای اجرا به بانک مرکزی برای تخصیص ارز واردکنندگان کالاهای اساسی و سایر اقلام مشمول ابلاغ کرد و این موضوع حاشیه‌های مختلفی در طول یک سال اخیر داشته است که در برنامه «پایش» به آن پرداخته خواهد شد.

همچنین در قسمت‌های دیگر این برنامه، موضوع نرخ خرید تضمینی گندم و با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران این حوزه بحث و بررسی می‌شود. علاوه بر این «پایش» این هفته، با دعوت از حسین فروتن مهر، کارآفرین صنعت بتن کشور، به بررسی محیط کسب‌وکار صنعت بتن کشور خواهد پرداخت.

سؤال نظرسنجی امشب برنامه «پایش» نیز به‌صورت زیر از مخاطبان سؤال پرسیده شده است:

آیا در یک سال اخیر گوشت وارداتی با نرخ دولتی، به دست شما رسیده است؟ 1.بله 2.خیر

علاقه‌مندان به شرکت در نظرسنجی می‌توانند عدد گزینه موردنظر خود را به سامانه 30000111 پیامک کنند.

«پایش» به تهیه‌کنندگی و سردبیری الهام پیرهادی و محمد عنبری، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که امشب ساعت 23 با اجرای محمد دلاوری به‌طور زنده پخش خواهد شد.