مثلث آنلاین: جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری قاتل فراری پس از 17 سال زندگی مخفیانه خبر داد.

 قاتل فراری پس از 17 سال دستگیر شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار " احمد طاهری " در بیان جزئیات این خبر گفت: پیرو قتل مسلحانه جوانی 19ساله در فروردین ماه سال 1381در شهرستان زابل موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل پس از ارتکاب جرم از استان خارج و به محل نامعلومی گریخته و هیچ گونه خبری از وی در دست نیست.
سردار طاهری بیان کرد: با بازخوانی مجدد پرونده و دعوت از شاکیان، پرونده به جریان افتاد و کارآگاهان تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم و شناسایی قاتل آغاز کردند.
وی ادامه داد: با استفاده از اقدامات فنی و تخصصی و بهره گیری از فناوری های نوین پلیسی مأموران توانستند قاتل را در شهرستان دلیجان استان مرکزی شناسایی کنند و تحت کنترل نامحسوس قرار دهند.
این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: در این تحقیقات مشخص شد قاتل نام و نام خانوادگی خود را تغییر داده و در یکی از شهرک های صنعتی شهرستان دلیجان مشغول به کار شده است.
با شناسایی مخفیگاه متهم بلافاصله تیمی از مأموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان با اخذ نیابت قضائی به شهرستان دلیجان اعزام شده و متهم را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سردار طاهری گفت: متهم که 36 سال سن دارد در بازجویی های اولیه منکر هرگونه ارتکاب جرم شد اما در مواجهه با اسناد و مستندات پلیسی به ناچار به قتل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و سپس روانه زندان شد.