تصویری از مرسدس بنز A45 AMG مدل 2020 منتشر شده که با ظاهری مستتر در پیست نوربرگ‌رینگ آلمان در حال گذراندن مراحل آزمایشی است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نسل دوم مرسدس بنز A45 در حالی به پایان تولید نزدیک می‌شود که نسل جدید این خودرو آخرین مراحل آزمایش را پشت سر می‌گذارد. در این رابطه یکی از صفحه‌های اینستاگرامی تصاویری از مرسدس بنز A45 AMG مدل 2020 منتشر کرده که با ظاهری استتار شده در پیست نوربرگ‌رینگ آلمان در حال گذراندن مراحل آزمایشی است. با وجود ظاهر استتار شده این خودرو، اما به راحتی متوجه خواهید شد که مرسدس A45 مدل 2020 اسپرت‌تر از نسل قبلی خود شده است و این مفهوم را با نگاه به جلو پنجره بزرگ و خطوط عمودی روی آن، اسپویلر بزرگ روی سقف و چهار خروجی اگزوز به آسانی درک خواهید کرد.

مهندسین AMG نیز تغییراتی بر روی سیستم تعلیق، ترمزها و فرمان پذیری این خودرو اعمال کرده‌اند؛ بنابراین انتظار می‌رود A45 جدید نسبت به نسل قبلی خود عملکرد بهتری را از خود نشان دهد. علاوه بر این با گزارش‌هایی که از پیشرانه نصب شده بر روی این خودرو رسیده است، مشخص شد که در مدل استاندارد با پیشرانه 2 لیتری توربو شارژ 383 اسب بخار و مدل S با همین پیشرانه 415 اسب بخار قدرت تولید می‌کند که بر این اساس A45 جدید می‌تواند یکی از سریع‌ترین خودروهای عرضه شده در بازار باشد.

مرسدس بنز A45 مدل 2020 در پیست نوربرگ‌رینگ آلمان دیده شد+تصویر

اما اصلاحات انجام شده بر روی A45 جدید به اینجا ختم نشده و آیرودینامیک و وزن خودرو نیز دست خوش تغییراتی شده است. مهندسین AMG با ارتقای ضریب آیرودینامیک بدنه خودرو و کاهش وزن شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت A45 را به ۴.۲ ثانیه رسانده‌اند که زمان خیره کننده و قابل توجهی است. همچنین به دلیل قدرت و شتاب بالای این خودرو سرعت آن به 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است و مرسدس بنز این سرعت را به عنوان حداکثر سرعت این خودرو برگزیده است.

تاکنون هیچ اطلاعاتی از زمان رونمایی و معرفی مرسدس بنز A45 AMG مدل 2020 منتشر نشده است، اما بر اساس گزارش‌های بدست آمده احتمال می‌رود که A45 جدید در نمایشگاه خودرو فرانکفورد در هفته دوم سپتامبر 2019 معرفی و به نمایش گذاشته شود.

60231