مثلث آنلاین: سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش درگذشت یادگار دوران دفاع مقدس دریادار دوم بازنشسته محمد کریم توکلی را تسلیت گفت.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا، در این پیام آمده است: ماندن در قفس تن و دوری از هم‌رزمانی که برای رسیدن به لقای الهی از جان خود گذشتند، برای بازماندگان و حماسه‌آفرینان آن روزهای خون و حماسه بسیار دشوار است. حماسه‌آفرینانی که بارها تا مرز رسیدن به شهادت پیش رفتند اما خواست الهی این بود بمانند و حرکت نورانی شهدا را ادامه دهند.

مرحوم امیر دریادار دوم بازنشسته محمد کریم توکلی ازجمله همین حماسه‌سازان بود که عمر بابرکت خود را برای اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی صرف نمود و در دوران دفاع مقدس و پس‌ازآن رشادت‌ها از خویش نشان داد.

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فقدان این عزیز سفرکرده را به خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و رحمت و رضوان را برای ایشان از خداوند متعال خواستار است

لازم به ذکر است مرحوم دریادار دوم بازنشسته محمد کریم توکلی در سال 1349 به دانشکده افسری وارد شد و در مشاغل مختلف انجام وظیفه نمود. در دوران دفاع مقدس نیز در خلیج همیشه فارس از کیان آبی این مرزوبوم دفاع نموده و در حراست از آن سر از پا نمی‌شناخت.