رئیس پلیس مشهد گفت: 2عامل دستبرد به وسایل خودروهای سواری با تیراندازی پلیس زمین گیر شدند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرهنگ اکبر آقابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی وسایل و قطعات خودروهای سواری در محدوده خیابان‌های 7تیر،جلال ،سید رضی و مهران مشهد به فوریت‌های پلیسی 110 طرح ویژه‌ای در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مشهد افزود: تیم‌های تجسس کلانتری سجاد در این عملیات گسترده با سرنخ‌هایی که در دست داشتند 2 سارق شب رو با خودروی پراید سرقتی در محدوده بلوار معلم و در حال پرسه زنی را شناسایی و برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

وی افزود: سارقان بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت زیاد متواری شدند و ماموران کلانتری سجاد پس از طی مسافتی، این خودرو را با تیراندازی در قاسم آباد مشهد متوقف کردند. در این عملیات یکی از متهمان دستگیر و همدست 34 ساله او که به صرب گلوله زخمی شده بود بلافاصله به مرکز درمانی انتقال و تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفت.

رئیس پلیس مشهد با اشاره به این مطلب که در بازرسی از متهمان مبالغی وجه نقد، 2 عدد باطری کامیون و دیگر وسایل سرقتی کشف شده گفت: تحقیقات از این 2 سارق سابقه‌دار که از 4 سال قبل با هم دوست شده‌اند برای کشف دیگر سرقت‌های انجام شده توسط آنها ادامه دارد.