راهپیمایی پرشکوه روز قدس مردم ایران مورد توجه رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفت.

بازتاب راهپیمایی روز قدس در رسانه‌های بین‌المللی/ ایرانی‌ها یکصدا به معامله قرن «نه» گفتند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایلنا، مردم روزه‌دار ایران اسلامی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان که از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری شده است، بار دیگر در سراسر کشور پیام همدلی خود با ملت مظلوم فلسطین را به جهانیان مخابره کردند. این حضور پرشکوه مردم ایران در راه‌پیمایی روز قدس مورد توجه رسانه‌های بین المللی قرار گرفت:

رویترز رسانه‌ای بود که در اخبار خود به را‌هپیمایی پرشور مردم ایران در روز قدس پرداخت. در این خبر آمده‌است: هزاران نفر از مردم ایران به رسم دیرینه در روز قدس به خیابان‌ها آمدند و شعار مرگ بر آمریکا سر دادند. هم‌چنین بنرهایی با شعار نه به معامله قرن در دست ‌مردم دیده می‌شد.

جروزالم پست هم رسانه دیگری بود که در اخبار خود به این مراسم پرداخت. در این خبر آمده است که هزاران نفر از مردم ایران به خیابان‌ها آمدند در حالی که بنرهایی با عنوان نه به معامله قرن در دست داشتند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر می‌دادند.

آروتزشوا هم راهپیمایی روز قدس در ایران را پوشش داد. این رسانه در خبر خود نوشت: مردم ایران در این روز همه مسلمانان جهان را به اتحاد برای حمایت از مردم فلسطین دعوت کردند. در بیانیه روز قدس آمده است که مسلمانان جهان باید در مقابل دشمن مشترک یعنی اسرائیل هوشیار باشند و در مقابل توطئه‌های اسرائیل و متحدانش بایستند.

ینی شفق هم در خبری به این تظاهرات پرداخت و بر همراهی پرشکوه مردم ایران با مردم فلسطین تاکید کرد.

خبرگزاری مالزی هم در اخبار خود به این راهپیمایی پرداخت و نوشت: مردم ایران بار دیگر همراهی خود با مردم فلسطین را اعلام کردند. امروز هزاران نفر به خیابان‌ها آمدند و شعار مرگ بر آمریکا سر دادند و همگی به معامله قرن نه گفتند.

آسوشیتدپرس هم رسانه دیگری بود که اخبار راه‌پیمایی روز قدس مردم ایران را منتشر کرد. در این خبر آمده‌است: امروز در تهران و سایر شهرهای ایران میلیون‌ها نفر به خیابان‌ها آمدند و همدلی خود با مردم فلسطین و مقابله و نفرت خود از اسرائیل را بار دیگر مورد تاکید قرار دادند.

رادیو اروپای آزاد هم در خبری به این راه‌پیمایی پرداخت. در این خبر آمده است. امروز همزمان با تهران در تمام شهرهای ایران مردم به خیابان‌ها آمدند. و با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر حمایت خود از مردم فلسطین تاکید کردند.

خبرگزاری فرانسه هم با انتشار خبری، به راهپیمایی مردم ایران در روز قدس پرداخت و بر وفاق مردم ایران برای نه گفتن به معامله قرن تاکید کرد.

عرب نیوز هم در اخبار خود به راهپیمایی مردم ایران در روز قدس اشاره کرد و با ذکر تاریخچه‌ای از این راه‌پیمایی، روز قدس را نشانه‌ای از همراهی ملت ایران با مردم فلسطین دانست.