وزیر اطلاعات با تقدیر از حضور پرشور ملت در روز قدس امسال، گفت: تشکیل و تداوم حضور رژیم صهیونیستی در جهان بی اساس بوده است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت‌الاسلام سید‌محمود علوی امروز در مراسم روز جهانی قدس در مصلای جمعه ساری نیز با بیان قبولی طاعات و عبادات مردم در ماه صیام‌ اظهار داشت: خدا را شاکر هستم که به بنده خدمتگزار ملت ایران این سعادت را نصیب کرد که در جمع مردم خداجوی و شهیدپرور علویان حضور یابم.

وی افزود: امروز مردم روزه‌دار مشت را در برابر رژیمی گره کردند که پیدایش و بوجود آمدن آن نامشروع بوده و ادامه و استمرار آن نامشروع تر قلمداد شده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه بر‌اساس یک سخن بی‌اساس، پوچ و نادرست وجود رژیم صهیونیستی شکل گرفته است، تصریح کرد: سرزمین بی ملت برای ملت بی‌سرزمین تعبیر اسرائیلی‌ها از تشکیل این رژیم بوده است.

علوی با بیان اینکه بر اساس توطئه انگلیسی خبیثانه که ابتدا قرار بود کشور یهودی‌ها در آمریکای لاتین ایجاد که بعد فلسطین را در نظر گرفتند، افزود: هدف آنها این بوده که بین کشورهای اسلامی آسیا و آفریقا فاصله بیاندازند.

وی با اعلام اینکه ادامه موجودیت رژیم صهیونیستی نامشروع نیز بوده ‌چرا که همه آن با خونریزی و غصب سرزمین مردم مظلوم فلسطین دنبال بوده است، تصریح کرد: تعدی و ارتکاب جنایت نسبت به مردم بی دفاع فلسطین هدف اصلی رژیم صهیونیستی بوده است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه اسرائیل به دموکراسی غربی هم پوزخند زده است، افزود: این رژیم بی اعتنا به قطعنامه‌های سازمان ملل اقدام به شهرک سازی در فلسطین کردند و همه را به مسخره گرفتند. حق طبیعی فلسطینی‌های آواره بوده که در سرزمین آبا و اجدادی خود زندگی کنند.