فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری میوه‌فروش کلاهبردار گنبدی خبر داد که حساب مشتریانش را خالی می‌کرد.

دستگیری میوه‌فروش گنبدی کلاهبردار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمود علیفر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه برخورد پلیس با همه کسانی که قصد برهم زدن نظم و امنیت مردم را داشته باشند جدی و قاطع خواهد بود، اظهار کرد: کسانی هم گمان می‌کنند می‌توانند با زرنگی و فریب‌کاری مردم را فریب دهند یقین بدانند از دسترس پلیس برای مقابله با کلاهبرداری و ... دور نخواهند ماند.

وی با بیان اینکه در پی شکایت یکی از شهروندان محترم گنبدی مبنی بر برداشت و خالی شدن حساب بانکی وی، بررسی پرونده در دستور کار پلیس فتای شهرستان گنبدکاووس قرار گرفت، افزود: در این پرونده با تلاش و اقدامات پلیسی همکاران بنده یک میوه فروش در خیابان سرابی گنبدکاووس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با تاکید بر اینکه این میوه فروش در هنگام مراجعه مخاطبان و ارائه کارت بانکی به سرعت یک نسخه اسکن از کارت تهیه می‌کرد، خاطرنشان کرد: وی با حفظ کردن رمز کارت به سرعت پس از خروج مشتری اقدام به تخلیه حساب‌های بانکی این افراد می‌کرد.

علیفر با اشاره به اینکه این فرد خاطی با به کارگیری چهار کارگر و افتتاح حساب بانکی برای آنها و با اجاره یک باب مغازه دست به این اقدام می‌زد، ادامه داد: تا کنون 23 مشتری از این فرد خاطی و واحد صنفی با عنوان برداشت غیرمجاز به مبلغ 90 میلیون تومان شکایت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حساب 235 میلیون تومانی این فرد با دستور مقامات ذی‌ربط مسدود شده است، تصریح کرد: هر کدام از شهروندان عزیز که نسبت به این واحد صنفی شکایتی دارد می‌تواند به نیروی انتظامی گنبدکاووس مراجعه کنند.

انتهای پیام/83014