فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی عامل گروگانگیری جوان 25 ساله در شهرستان سرباز شناسایی و دستگیر شد.

عامل گروگانگیری در سرباز به دام افتاد/ ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای متواری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایلنا، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در ۱۷ خرداد سال‌جاری در یکی از محورهای ارتباطی روستایی توابع شهرستان سرباز بلافاصله تیم‌هایی از پلیس آگاهی و امنیت عمومی تحقیقات خود را برای رهایی گروگان آغاز کردند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل آدم ربایی مشخص شد پنج سرنشین یک‌دستگاه پژو ۴۰۵ پس از متوقف کردن خودروی وانت با تهدید سلاح کلاش سرنشین ۲۵ ساله آن را ربوده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در ادامه تحقیقات آدم ربایان با خانواده این فرد تماس گرفته و مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال را برای رهایی او مطالبه کردند. تیم رسیدگی کننده پرونده با استفاده از سرنخ‌های موجود عملیات گسترده‌ای را برای رهایی گروگان آغاز کرد و سرانجام سه روز پس از زمان آدم ربایی، گروگانگیران با تنگ شدن عرصه بر خود، فرد ربوده شده را در یکی از روستاهای همان محدوده رها کردند.

سردار قنبری افزود: تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند ادامه داشت تا اینکه روز گذشته اطلاعاتی درباره محل اختفای سرکرده این باند که فردی سابقه دار و به اتهام شرارت، آدم ربایی و تیراندازی تحت تعقیب مقامات قضائی است، بدست آمد. مأموران پلیس امنیت عمومی پس از هماهنگی قضائی با محاصره محل در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه متهم ۲۳ ساله را دستگیر کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند تاکید کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت شهروندان برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.