سمنان - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان از جان باختن یک نفر در حادثه واژگونی کامیون در محور سمنان-فیروزکوه خبر داد و گفت: این حادثه در نزدیکی روستای افتر سرخه به وقوع پیوست.

واژگونی تریلی در سمنان یک کشته بر جای گذاشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار مهر ، علی یحیایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه انجام عملیات رهاسازی در حادثه واژگونی تریلی در محور سمنان-فیروزکوه توسط امدادگران هلال احمر انجام شد، تاکید کرد: در ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه صبح امروز دوشنبه دهم تیر واژگونی یکدستگاه تریلی در کیلومتر 35 محور سمنان به فیروزکوه گزارش و تلاش برای نجات سرنشین آن آغاز شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از حادثه دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های شهدای امدادگر افتر و تیم نجات سرخه به محل حادثه اعزام شدند.

معاون هلال احمر سمنان گفت: متأسفانه راننده تریلی در صحنه حادثه فوت نموده و در میان آهن پاره‌ها گرفتار شده بود، که امدادگران هلال احمر عملیات رهاسازی با استفاده از ست نجات را برای رهاسازی انجام دادند.

یحیایی خاطرنشان کرد: در این حادثه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات به همراه پنج نفر از امدادگران و نجاتگران هلال احمر حضور داشتند.