تهران- لامپ خطی رشد گیاه تکنولوژی نوینی است که با داشتن آن می‌توانید در هر مکان فاقد نوری گیاهان موردعلاقه خود را پرورش دهید.

لامپ خطی رشد گیاه چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بسیاری از افراد علاقه مند هستند گیاهان زینتی و حتی برخی سبزی های خوراکی را در داخل منزل پرورش دهند. اما امروزه به علت رشد زندگی شهری و افزایش ساخت و ساز های آپارتمانی، تمام افراد امکان پرورش دادن گیاهان در برابر نور مستقیم خورشید را ندارند. یا بسیاری از اوقات ممکن است دوست داشته باشید گل و گیاه های زینتی خود را جایی غیر از پشت پنجره آفتاب گیر پرورش دهید. اما اغلب بعد از گذشت مدتی کوتاه متوجه رنگ پریدگی و ضعیف شدن قسمت های مختلف گیاه خواهید شد.
عدم جذب نور کافی سبب این اتفاق می شود.

نور مصنوعی برای رشد گیاهان، تکنولوژی نوینی است که علم آن به تازگی وارد ایران شده است. در واقع این علم کمک نموده تا لامپ های ال ای دی تولید گردد که آن دسته از نانومترهای خورشید را که موجب فتوسنتز گیاه می شود بازسازی شوند.

لامپ خطی رشد گیاه چیست؟

لامپ خطی رشد گیاه تکنولوژی نوینی است که با داشتن آن می‌توانید در هر مکان فاقد نوری گیاهان موردعلاقه خود را پرورش دهید. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که به چه صورت این مسئله امکان‌پذیر است؟ در جواب این طور باید گفت که طول موج‌های تعریف شده در این لامپ‌ها، طیف‌های اختصاصی برای رشد گیاه است که منتج به حداکثر فتوسنتز خالص در گیاه می‌شود.

لامپ خطی رشد گیاه، نور مخصوص رشد گیاه را بازسازی و شبیه سازی می‌کند. منظور از نور مصنوعی برای رشد گیاهان آن دسته از نانومترهای مخصوص فتوسنتز گیاه است. این تکنولوژی نوین نام‌های گوناگونی اعم از LED ، نور مخصوص رشد گیاه، لامپ رشد گیاه، ال ای دی رشد گیاه … دارد ولی در کل منظور یک نوع لامپ رشد گیاه است..

ساخت چراغ رشد گیاه

ساخت چراغ رشد گیاه نیاز به مهارت و دانشی دارد که متخصصین شرکت پرتو رشد نوین آن را دارا بوده. در واقع شرکت پرتو رشد نوین با نام تجاری ایران گرولایت با شماره ثبت 490487 از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه تولید نور مصنوعی برای رشد گیاهان آغاز کرده اند.

شاید بسیاری بگویند خودمان چراغ رشد گیاه بسازیم ولی باید گفت روش ساخت لامپ فتوسنتز نیازمند علم و تجربه کشاورزی و الکترونیک می باشد.

در تاریک ترین نقاط هم گیاه مورد علاقه خود را پرورش دهید

طرز ساخت چراغ رشد گیاه آسان نیست و باید متحمل هزینه های هنگفتی شوید این در صورتی است که اگر ازیک شرکت رشد گیاه خود را تهیه نمایید. علاوه بر پرداخت هزینه ی کاملاً منطقی از خد مات و ضمانت بهره خواهید برد. فروش لامپ برای رشد گیاه در جهان قدمتی چند ساله دارد ولی در ایران بسیار جدید می باشد، همین مساله است که موجب می شود متقاضیان لامپ رشد گیاه در ایران حساسیت های خودشان را داشته باشد.

البته متاسفانه تا حدی باید به دوستان حق داد زیرا بسیاری از فروشگاه ها و مغازه هایی که در زمینه ی فروش لوستر و روشنایی فعالیت دارند و هیچگونه اطلاعات و علمی در زمینه ی علم لامپ رشد گیاه ندارند و فقط با گذاردن فیلتر رنگی رو ی یک ال ای دی معمولی آن را به اسم محصول گرولایت (نور مصنوعی برای رشد گیاهان) می فروشند.


ضمانت یک ساله بی قید و شرط و پنج سال خدمات رایگان پس از فروش واقعی! تاکید می کنم ضمانت و گارانتی واقعی، گواه کیفیت محصولات شرکت پرتو رشد نوین (ایران گرولایت) می باشد.
با افتخار اعلام می‌کنیم شرکت پرتو رشد نوین با نام تجاری ایران گرولایت اولین و معتبرترین شرکت ثبت شده، رسمی در ایران است که منحصراً متخصص تولید نور مصنوعی برای رشد گیاهان است.

لامپ خطی رشد گیاه

ایران گرولایت با به فروش رساندن وال واشر رشد گیاه (لامپ کم مصرف برای رشد گیاه) یا همان لامپ خطی رشد گیاه توانسته هزینه های جانبی مشتریان را به حداقل برساند. سری خطی که نام تجاری آن در بازا، الکترونیک وال واشر رشد گیاه می باشد یکی از کاربردی ترین و رایج ترین فریم های مخصوص رشد گیاهان است که بسیار مناسب گیاهان و صیفیجات و سبزیجاتی است که در فضاهای خانگی، صنعتی و گلخانه های بزرگ به صورت طبقه بندی شده پرورش می یابند.

وال واشر رشد گیاه (لامپ خطی رشد گیاه) یا همان ریسه رشد گیاه در عرض های کم و در طول از 25 سانتیمتر تا 100 سانتیمترقابل سفارش می باشند. سری خطی در 2 مدل ترکیب رشدی و فول اسپکتروم قابل سفارش می باشد، ال ای دی های استفاده شده در این محصول 45 میل با توان 1 تا 3 وات بوده و از برندهایاپیلید، اپی استار، و بریجیلوکس آمریکا تولید می شود. پیشنهاد ما برای گلدان های خانگی که چیدمان آنها در کنار هم بصورت طولی می باشد استفاده از این محصول است.

چهار سری اصلی محصولات ایران گرولایت شامل:

سری پروژکتور فول اسپکتروم مخصوص رشد گیاه

سری مولتی چیپ مخصوص رشد گیاه

سری وال واشر مخصوص رشد گیاه

سری لامپ سر پیچ دار مخصوص رشد گیاه

هر کدام از این دسته بندی‌ها شامل چندین مدل لامپ با توان‌های متفاوت برای مصارف گوناگون هست تمامی محصولات ایران گرولایت دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط و پنج سال خدمات رایگان هست.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه انتخاب نور مناسب برای گیاهان تان، نحوه‌ی آبیاری و پرورش از مرحله بذر و نحوه‌ی استفاده کودها و … می‌توانند به وب سایت این مجموعه مراجعه و یا با با کارشناسان ایران گرولایت با شماره 02188698170 تماس بگیرند.