​مدیران یک شرکت فناوری رژیم صهیونیستی که تجهیزاتی برای استراق سمع مکالمات گوشی های هوشمند و سرقت داده های آنها به فروش می رساندند، دستگیر شدند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زددی نت، پلیس رژیم صهیونیستی با حمله به دفاتر این شرکت، تعدادی از مدیران ارشد شرکت یادشده را دستگیر کرده است.

شرکت یادشده Ability نام دارد و ابزاری برای هک کردن گوشی های هوشمند را به مشتریان خود در سراسر جهان می فروشد. بسیاری از کشورهای اروپایی، آمریکایی و عرب حاشیه خلیج فارس از مشتریان شرکت مذکور بوده اند. پلیس رژیم صهیونیستی به دفاتر دو زیرمجموعه این شرکت به نام های Ability Computer & Software  و  Ability Security Systemsیورش برده است.

تولیدات این شرکت در دنیا کم نظیر بوده و در آنها از آسیب پذیری های خاص پروتکل های مخابراتی و ارتباطی برای ردگیری، جاسوسی و استراق سمع از گوشی های هوشمند افراد قربانی سواستفاده می شود. دولت رژیم صهیونیستی تحقیق در مورد عملکرد این شرکت و مشتریان آن را از ابتدای سال ۲۰۱۹ آغاز کرده است.

مجوز صادرات شرکت ابیلیتی از ماه مارس گذشته تعلیق شده بود تا این شرکت امکان صادرات محصولات هک و استراق سمع خود را به دیگر کشورها از دست بدهد. اما ظاهرا شرکت یادشده مخفیانه به فروش ابزار و محصولات خود ادامه داده و همین امر موجب یورش پلیس شده است. مقامات صهیونیست و شرکت ابلیتی در این زمینه اظهارنظری نداشته اند.