ماجرای قتل فجیع در محله درروس قلهک
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ رئیس کلانتری 124 قلهک از دستگیری مردی که یک نانوا را در میدان هدایت با ضربه مستقیم چاقو به قلبش به قتل رسانده بود خبر داد.
سرهنگ محمد قدیمی گفت: ساعت ده صبح دیروز خبر درگیری خونین دو جوان در میدان هدایت به این کلانتری رسید و سریعاً گروهی از ماموران عملیات کلانتری به محل اعزام شدند.
وی افزود : در محل مشخص شد جوانی 24ساله از ناحیه قلب هدف اصابت چاقو قرار گرفته و در مقابل یک مغازه سوپرمارکتی روی زمین افتاده است.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سریعاً با حضور عوامل اورژانس در محل فرد مصدوم برای انجام مداوا به بیمارستان منتقل شده بود تصریح کرد: تحقیقات در محل از شاهدان و یکی از طرفین درگیری که برادر مقتول بود جریان داشت و موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت هم اعلام شد.
وی افزود : به گفته برادر مقتول وی در پیک موتوری کار می‌کند و با قاتل برادرش که او هم پیک موتوری بود درگیر می‌شود و از ناحیه او مورد ضرب و جرح قرار می‌گیرد که بعد از آن با برادرش که یک نانوا در همان حوالی بوده است تماس می‌گیرد.
سرهنگ محمد قدیمی گفت : مقتول برای کمک به برادرش به محل درگیری می‌آید و با ضارب درگیر می‌شود و قاتل با چاقو برادر نانوایش را هم مورد اصابت قرار می‌دهد که قاتل در محل دستگیر و برای انجام تحقیقات اولیه به کلانتری منتقل می‌شود.
وی افزود : علت اولیه درگیری این بوده که فرد ضارب آب دهان خودش را به صورت برادر مقتول انداخته است و به این شکل درگیری شدت می‌گیرد.
با دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت، جسد برای تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.