یک دستگاه کامیون تریلی کفی بر اثر بی احتیاطی به شدت با دیواره بتونی مسیر ویژه اتوبوس های تندرو در بزرگراه بعثت برخورد کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری مهر ، حدود ساعت 23 شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با بصدا درآوردن زنگ ایستگاه ۱۱۳، آتش نشانان این ایستگاه به همراه تیم نجات 2 را برای امدادرسانی به بزرگراه بعثت، قبل از بزرگراه امام علی(ع) روانه کرد.

امید تاجیکی فرمانده آتش نشانان اعزامی دراین مورد ابراز داشت: یک دستگاه کامیون تریلی کفی حامل بار آهن به دلیل نامعلومی در هنگام رانندگی در مسیر شرق به غرب بزرگراه بعثت با دیواره بتونی ابتدای محل ورود اتوبوس های بی آر تی برخورد کرد و سپس به بالای دیوار بتونی رفته و در همان حالت بعد از طی مسافتی ازحرکت باز ایستاد.

وی افزود: درپی این حادثه باک کامیون تریلی دچار پارگی شده و گازوئیل آن به بیرون نشت پیدا کرد که باعث لغزندگی سطح جاده شد.

تاجیکی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی پس ازچیدن علائم هشداردهنده ی ایمنی به منظورجلوگیری از حوادث احتمالی بعدی، از نشت گازوئیل جلوگیری کرده و همچنین با پاشیدن خاک موجود، لغزندگی سطح جاده را برطرف کردند.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه گفت: با درخواست عوامل شهرداری برای پاکسازی کامل محل و عوامل جرثقیل راهوربرای جابجایی این کامیون و انتقال آن به محل دیگر، آتش نشانان با تامین ایمنی محل و تحویل به عوامل راهور به عملیات خود پایان دادند.