جانشین انتظامی شهرستان همدان ازمرگ یک پسربچه ۳ ساله در اثر آتش سوزی در حوالی یکی از روستاهای شهر همدان خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرهنگ "احمد انواری" ازمرگ یک پسربچه ۳ ساله در اثر آتش سوزی در حوالی یکی از روستاهای شهر همدان خبر داد و گفت: در ساعت ۱۷:۲۰ روز گذشته خبر آتش سوزی ۲ چادر اسکان و مرگ یک کودک ۳ ساله در حوالی روستای "امزاجرد" به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام و بلافاصله اکیپ گشت انتظامی کلانتری ۱۸ جورقان عازم محل حادثه شد.

وی گفت: پس از حضور ماموران و بررسی‌های مقدماتی مشخص شد، تعدادی کارگر فصلی از اهالی سرپل ذهاب در این منطقه و در کنار زمین‌های کشاورزی، همراه با خانواده خود در درون چادر زندگی می‌کنند که یکی از چادرها در اثر شعله آتش پیک نیک دچار آتش سوزی شده و در این بین یک پسر بچه ۳ ساله در میان شعله‌های آتش گرفتار شده و متاسفانه جان خود را از دست داده است.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در ادامه، موضوع را به بازپرس کشیک دادسرای همدان اطلاع داده و دقایقی بعد بازپرس به همراه اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی جهت بررسی دقیق صحنه حادثه در محل حاضر شدند.

وی در ادامه افزود: تحقیقات مقدماتی حاکی از این است که ظاهرا شعله پیک نیک در داخل چادر شعله ور شده و ۲ چادر کنار هم کاملا در آتش سوختند که در این بین کودک ۳ ساله دچار سوختگی شده و جان خود را از دست داده است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان، گفت: تحقیقات تکمیلی و کارشناسی در خصوص علت وقوع این حادثه با دستور مقام قضائی در دست بررسی است.