سارق بیمارستان های شمال تهران با اعتراف به 20 فقره سرقت به دام افتادند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از دستگیری سارقی با 20 فقره سرقت، خبر داد وگفت: متهم در ساعت ملاقات با حضور در بیمارستان های شمال تهران از همراهان بیمار گوشی موبایل کش روی می کرد.

 سرهنگ "رضا جنتی" در تشریح این خبر، بیان داشت: اخیرا تعدادی از همراهان بیمار با مراجعه به دفتر انتظامات بیمارستان های شمال تهران در خصوص سرقت گوشی شان در ساعت ملاقات در بیمارستان ها شکایت داشتند.

وی با بیان اینکه سرقت ها در ساعت ملاقات اتفاق می افتاد، ظن ماموران مبنی بر اینکه سارق یا سارقان به عنوان همراه در بخش های عمومی تردد دارند، قوت گرفت، ادامه داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سرقت ها توسط یک نفر انجام می شود و در تحقیقات بعدی چهره سارق شناسایی و تصویری از چهره این متهم در اختیار ماموران انتظامی بیمارستان ها قرار داده شد.

وی گفت: ماموران بیمارستان ها ضمن کنترل تردد افراد عبوری ، سارق را در بیمارستان شناسایی و موفق شدند وی را که پس از سرقت موبایل یکی از همراهان بیمار، قصد خروج از بیمارستان را داشت دستگیر و به دفتر پلیس منتقل کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارق که در ابتدا منکر هرگونه جرم ارتکابی بود، با دیدن تصاویر ضبط شده لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: از یکی از شهرستان ها به شهر تهران برای یافتن کار مراجعه کرده است و چون شب ها محلی برای خوابیدن نداشت به بیمارستان های شمال تهران مراجعه و در قسمت استراحت همراهان بیمار می خوابیده که یک شب گوشی یکی از همراهان را سرقت و این اولین سرقت موجب شد که در طول یک ماه اخیر که به تهران حضور دارد مرتکب 20 فقره سرقت گوشی همراه بشود.