سخنگوی آتش‌نشانی تهران از مرگ دو نفر در پی واژگونی جرثقیل بر روی عابران پیاده خبر داد و گفت: این حادثه تاکنون چهار مصدوم نیز برجای گذاشته است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

تهران| 2 کشته و 4 زخمی بر اثر سقوط جرثقیل روی تاکسی و عابران پیاده + فیلم و تصاویر

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر سقوط مرگبار جرثقیل بر روی خودرو در انتهای بزرگراه شهید محلاتی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 12:19 دیروز حادثه واژگونی یک دستگاه جرثقیل سنگین در انتهای بزرگراه شهید محلاتی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی همراه با دو دستگاه جرثقیل سنگین و یک دستگاه جرثقیل سبک سازمانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: در محل مشاهده شد داخل شهربازی منطقه یک دستگاه جرثقیل 160 تن خصوصی مشغول کار روی وسیله‌ای بزرگ بوده که به دلیل نامشخص واژگون شده و روی سطح بزرگراه شهید محلاتی افتاده بود.

وی تصریح کرد: متأسفانه بوم بزرگ این جرثقیل روی یک دستگاه تاکسی و چند عابرپیاده افتاده بود که تا به این لحظه بوم سنگین جرثقیل جابه‌جا شده؛ داخل خودروی تاکسی مردی حدوداً 60 ساله (راننده تاکسی) در وضعیت بسیار حساس زیر بوم گرفتار شده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان این فرد را در یک عملیات حساس بدون تکان خوردن بوم سنگین جرثقیل، از خودرو خارج کردند؛ این شخص خوشبختانه زنده اما دچار مصدومیتهای زیادی شده و تحویل عوامل اورژانس شد.

ملکی با اشاره به مرگ دو نفر در لحظات اولیه برخورد با بوم جرثقیل، گفت: در حال حاضر این حادثه تاکنون دو فوتی و چهار مصدوم برجای گذاشته است و عملیات برای بریدن قطعات بوم و جابه‌جایی قطعات جرثقیل سنگین ادامه داد.