​استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعتراض امروز مردم شهرستان لردگان گفت: متاسفانه یک خرده جریان پیچیده ای در دل اعتراضات مردمی به دنبال اهداف خود بود که یکی از دستگیرشدگان فرزند یک ضدانقلاب سرشناس است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اقبال عباسی با اشاره به حوادث امروز شهرستان لردگان از عموم مردم شریف لردگان و همراهی و همکاری خوب آنها با نیروهای انتظامی و امنیتی تشکر کرد و اظهار داشت: همین عامل باعث عقیم ماندن ضد انقلاب در بین خواسته های مردم در این شهر شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اهالی چنار محمودی در تظاهرات روز شنبه شهر لردگان حضور نداشتند، افزود: متاسفانه یک خرده جریان پیچیده ای در دل اعتراضات مردمی به دنبال اهداف خود بوده و یکی از دستگیرشدگان فرزند یک ضدانقلاب سرشناس است.

وی با بیان اینکه اوضاع شهر لردگان عادی است، تصریح کرد: نیروهای انتظامی و مردمی در هوشیاری کامل مراقب اوضاع هستند.

عباسی با بیان اینکه هم اینک شورای تامین استان چهارمحال و بختیاری در فرمانداری لردگان تشکیل شده است، اظهار داشت: مسئولان مربوطه در حال بررسی مسائل امنیتی، اجتماعی و بهداشتی هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مردم منطقه به خاطر مخاطرات امنیتی که پیش آمد عذرخواهی می کنیم، بی شک مردم منطقه در جریان هستند که فرزندان آنها شبانه روز در حفظ و تقویت امنیت و آسایش آنها در تلاش بوده و خواهند بود.

عباسی با تاکید بر پیگیری اخبار از رسانه های رسمی، در خطاب به رسانه ها گفت: اخبار پیرامون این موضوع را فرصت های مناسب در اختیار رسانه ها قرار داده می شود تا به مردم اطلاع رسانی شود.

وی، همچنین ازبابت زحمات و فداکاری نیروهای انتظامی، امنیتی و مردمی قدردانی کرد.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی هم در پایگاه اطلاع رسانی دولت از مردم روستای چنار محمودی صادقانه دلجویی و قول همه گونه همکاری و کمک رسانی داده است.

سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر زخمی شدن نیروهای پلیس در این درگیری ها گفت: هیچ کدام از نیروهای پلیس در این درگیری زخمی نشده و با درایت مسئولان و هوشیاری ماموران شهر آرامش خود را به دست آورد.

وی افزود: مردم امروز مطالبات خود را برای بدست اوردن سلامتیشان اعلام کردند و پلیس و مسئولان هم همچون گذشته در کنار مردم هستند تا مشکلاتشان برطرف شود.