​سردار رحیمی گفت: حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران و راه امام راحل در این است که امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب، خانواده شهدا چشم و چراغ ما هستند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 باشگاه خبرنگاران : صبح امروز در ستاد فرماندهی تهران بزرگ، مراسم یادواره شهدای غدیر با حضور خانواده‌های شهدای ناجا برگزار شد.

در سال ۹۳ گروهی از افسران پلیس برای بررسی حادثه سراوان و مقابله با اشرار مرزی، عازم مناطق مرزی استان سیستان و بلوچستان شدند که بالگرد حامل این افسران سقوط کرد و ۷ نفر از آن‌ها به درجه رفیع شهادت رسیدند.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه به شهدا اعتقاد قلبی دارم، گفت: باید یاد شهدا، جانبازان و خانواده آن‌ها را ارج نهیم و برای‌ این عزیزان ارزش قائل باشیم.

وی افزود: به تعبیر من همسران شهدا و جانبازان زینب‌های امروز هستند و ارزش آن‌ها بایستی حفظ شود و کرامت خانواده شهدا باید مورد احترام قرار گیرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: وضعیت مرزی استان سیستان و بلوچستان استراتژیک است و سالانه بالغ بر ۱۱ تن موادمخدر در دو کشور پاکستان و افغانستان تولید می‌شود و هر دو این کشور‌ها با ایران و استان سیستان و بلوچستان مرز مشترک دارند.

سردار رحیمی تصریح کرد: خبری مبنی بر مزاحمت نوامیس در سراوان به پلیس اعلام شد و در نهایت تیم ۱۱۰ پلیس سراوان به آدرس اعلام شده اعزام شدند، در هوای نیمه تاریک ۴ نفر از جوانان ما به رگبار دشمن بسته شدند و به درجه رفیع شهادت دست یافتند.

وی افزود: صبح روز بعد از وقوع حادثه همراه همکارانم به محل رفتم که در این زمان خبر انهدام و انفجار پاسگاه مرزی به من اعلام شد که پس از بررسی مشخص شد که این نقشه برای ترور من و همراهانم تهیه شده بود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه تمام این اقدامات در هفته ناجا آن سال اتفاق افتاد، افزود: پس از وقوع این حادثه تیم عملیاتی از ناجا به زاهدان اعزام شدند، منتظر استقبال از بالگرد همرزمانمان بودیم که متوجه سقوط بالگرد افسران ناجا در بدو ورود به استان سیستان و بلوچستان شدیم.

سردار رحیمی تصریح کرد: برقراری نظم و امنیت کار بسیار سختی است، امروز نیروهای انتظامی در تمام نقاط کشور با رشادت و مجاهدت، به طور مظلومانه و گمنام در حال فعالیت هستند.

وی افزود: فرزندان ملت در نیروی انتظامی مخلصانه هزینه امنیت حال حاضر کشور را بدون توقع با انجام مأموریت‌های خود پرداخت می‌کنند و با توجه به گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی ایران، هنوز استوار هستند و در مسیر شهدا گام بر می‌دارند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران و راه امام راحل در این است که امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب، خانواده شهدا چشم و چراغ ما هستند.

سردار رحیمی تصریح کرد: به مناسبت هفته ناجا و به جهت اینکه تمام برنامه‌های این هفته به نام شهدا مزین و متبرک شود، برنامه یادواره شهدای غدیر را برگزار کردیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: طبق فرمایش فرمانده کل قوا گرامی داشت یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست، لذا این موضوع همواره جزء برنامه‌های ویژه ماست تا از خانواده شهدا تکریم کنیم.