خبرگزاری مهر : فرمانده قرارگاه عمارگفت: انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا کاری خدایی بود و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا کشید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت الاسلام مهدی طائب شامگاه شنبه در حسینیه شهدای پاسدار کاشان با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) مبنی بر مظلومیت ائمه معصوم (ع) در میان مردم، یاران و اصحابش اظهار داشت: امام صادق (ع) اگر یاران وفادار داشتند به طور قطع و یقین قیام می کردند اما به اذعان نزدیکان آن حضرت حتی یک یار وفادار نداشتند که بتواند در مقابل کفار ایستادگی کند.

وی ابراز داشت: ائمه معصوم (ع) ایمان و علم مطلق هستند و ترکیب این علم و ایمان در آنها عصمت را به وجود آورده است و بر همین اساس زمانی که امام صادق (ع) به صحابی خود دستور داد تا در آتش وارد شود نباید ذره ای به دستور امام معصوم (ع) شک کند.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه دلیل غیبت امام زمان (عج) حفظ جان آن حضرت است، بیان داشت: امام زمان (عج) زمانی ظهور می کنند که یاوران واقعی آن حضرت گرداگرد امام زمان (عج) حلقه بزنند و به عبارت دیگر زمانی که آن حضرت با خیالی آسوده بتواند نماز جمعه را در مسجدالحرام اقامه کند زمان ظهور فرا رسیده است.

وی با بیان اینکه بزرگداشت شهدا به معنی تاکید بر ادامه دادن راه آنها است، افزود: انقلاب راه خود را پیدا کرده است و دشمنان سعی دارند تا در این مسیر سنگ اندازی کنند اما خداوند این انقلاب را یاری می کند همان گونه که انهدام پهپاد رادارگریز کاری الهی بود.

طائب با بیان اینکه باید مراقب باشیم تا از مسیر انقلاب منحرف نشویم، ابراز داشت: برخی از نمایندگان مجلس در برابر حمایت های مستشاری ایران در سوریه انتقاد داشتند اما از این نکته غافل ماندند که عدم این حمایت می توانست خسارت های جبران ناپذیری را برای ما در پی داشته باشد.