رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: ترافیک در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرهای مرزی نیمه سنگین اما روان است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: برابر آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس(محدوده های میدان امیر کبیرتا کیلومتر۵ و ساحلی)نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

وی افزود: همچنی ترافیک در مسیرجنوب به شمال محور هراز(محدوده سه راهی چلاو) نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: ترافیک در محور اسلام آبادغرب-کرمانشاه پر حجم و روان و در محورهای اسلام آبادغرب-سرپل ذهاب-قصرشیرین و بالعکس عادی و روان است و در محوراسلام آبادغرب-ایوان-ایلام و بالعکس عادی و روان است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: ترافیک در محور مهران-پایانه مرزی مهران در هر دو مسیر دارای ترافیک مقطعی نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: همچنین در محور مهران به ایلام (محدوده های کمربندی مهران در هر دو مسیر,سه راهی ماربره) ترافیک نیمه سنگین و در محدوده های کنجانچم در هر دو مسیر، گلان در هر دو مسیر, صالح آباد، مهدی آباد ترافیک پرحجم و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بیان کرد: ترافیک در محور ایلام-سرابله در محدوده تونل آزادی سنگین و  در طول محور پرحجم و روان است.

رحمانی خاطرنشان کرد: در محور سرابله-حمیل در محدوده های زنجیره سفلی و گلمه در هر دو مسیر شاهد ترافیک نیمه سنگین است.

وی یادآور شد: ترافیک در محور دهلران-مهران در هر دو مسیر-عادی و روان است و در محور خرمشهر- شلمچه (محدوده یادمان شهدای شلمچه در هردو مسیر) شاهد ترافیک مقطعی نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: همچنین ترافیک در محورهای چذابه -بستان . بستان- حمیدیه پرحجم و روان است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

سرهنگ رحمانی در پایان گفت: همین حالا همکاران ما در پلیس راهور در برخی از مقاطع به صورت مقطعی برخی محورها را یکطرفه می‌کنند، یکطرفه شدن مهران به ایلام در دستور کار است ولی قرار نیست فعلا اجرایی شود چرا که با مدیریت همکارانمان در محورها حجم ترافیک در حال کنترل است و اگر در برهه زمانی لازم شود برای مدت کوتاهی محور مهران به ایلام یکطرفه می شود.