رژه اقتدار یگان‌های دریایی ارتش و مرزبانی همزمان با هفته پدافند غیر عامل در مرز ساحلی شهر مرزنشین آستارا برگزار شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 همزمان با هفته پدافند غیر عامل، رژه یگان‌های شناور دریایی ارتش و مرزبانی و همچنین شناورهای بخش خصوصی، ظهر پنچ شنبه در سواحل شهر مرزی آستارا برگزار شد.

در این رژه دریایی، ناوچه ها و شناورهای تندروی عملیاتی ارتش، مرزبانی و همچنین شناورهای گردشگری متعلق به بخش خصوصی در مرز ساحلی آستارا و آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در این منطقه مرزی، از محل جایگاه برگزاری رژه رفتند.

در این رژه اقتدار دریایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حضور یگان‌ها و ۴۰ فروند شناور متنوع سنگین و سبک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هنگ مرزی آستارا به نمایش گذاشته شد.

فرماندار آستارا در این مراسم با اشاره به اهمیت آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: نظام اسلامی با اقتدار نیروهای مسلح در عرصه بین المللی با قدرت به پیش می رود.

حسن رستم زاد با بیان اینکه امنیت برای کشور و ملت بسیار مهم و اقتدار امروز ایران اسلامی در سایه مقام معظم رهبری، خون شهیدان و اقتدار نیروهای مسلح است، افزود: مرزهای ایران برای همسایگان همواره مرزهای صلح و دوستی بوده و با اقتدار نیروهای مسلح شاهد برقراری آرامش و امنیت مطلوب در مرزهای زمینی، دریایی و ریلی شهرستان بندر آستارا هستیم.