آندره‌آ استراماچونی در گفت‌وگویی زنده با یک شبکه ماهواره‌ای گفت: شیوه‌ای که باشگاه رفتار می‌کند اصلاً مورد قبول من نیست. باشگاه باید ثابت کند که می‌تواند پول من و دستیاران من را طبق قوانین فیفا پرداخت کنند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرورزشی، سرمربی مستعفی استقلال که این روزها صدها کیلومتر دورتر از ایران در ایتالیا به سر می‌برد، روی خط ارتباطی شبکه ماهواره ای فارسی زبان رفت و به ابهامات پاسخ داد. در ادامه مشروح صحبت‌های استراماچونی را می‌خوانید:

او ابتدا در پاسخ به این سوال که «بر اساس ادعای مدیران استقلال آیا قرار است در ترکیه مذاکره‌ جدیدی با نماینده باشگاه استقلال صورت پذیرد» گفت: این موضوع را تایید نمی‌کنم. اصلا چنین مسئله ای نیست. نمی دانم چرا این موضوع را مطرح کردند. موضوع کاملا مشخص است و باشگاه می‌داند من چه می‌خواهم. ما در ۴ ماه گذشته سه مرتبه به باشگاه تذکر دادیم. شیوه‌ای که باشگاه رفتار می‌کند اصلا مورد قبول من نیست. باشگاه باید ثابت کنند که می‌توانند پول من و دستیاران من را طبق قوانین فیفا پرداخت کنند. همین الان می‌گویم هیچ درخواست و پیشنهادی از هیچ باشگاهی ندارم و آرزوی قبلی من این است برگردم و مربی استقلال شوم. هیچوقت بیشتر از آن چیزی که در قرارداد تابستان امضا کردیم نخواستم، فقط خواستم بگویم پولم را روشن و راحت از باشگاه دریافت کنم.

* پس از بازی با شهرخودرو هیچ گزینه و راه حلی نداشتم و چاره‌ای نداشتم. آن‌ها طبق قوانین به وعده هایشان عمل نکردند و این تنها راه حل من بود. نمیخواهم بگویم خطا از که بود، چون این وظیفه من نیست. ما چهار ماه هست که با باشگاه صحبت می‌کنیم.

* من هیچ قرار ملاقاتی با کسی ندارم. آن‌ها ابتدا باید ثابت کنند که تعهداتشان را عمل کنند بعد از آن من با اولین پرواز برمی گردم.

* اینکه استقلال باید در پلی‌آف حاضر باشد را از اول می‌دانستم، مدیران باشگاه بار‌ها گفتند مشکلی نیست، اما همه چیز برعکس شد. باید بگویم که هیچ مسئله تکنیکی و تاکتیکی در جدایی دخیل نیست. مشکلات فقط مالی است.

* یکی از دلایل مشکلات من، برخورد اداره مالیات و پلیس ایتالیا با من بود.

* مهلت نهایی ما به باشگاه، ۶ دسامبر بود. وقتی که ضرب‌العجل گذشت صبح منتظر بودیم باشگاه به ما جواب بدهد. باشگاه به وکیل ما می‌گفت همه چیز خوب است. اما اینگونه نبود و وکیلم گفت دیگر نباید در تمرینات شرکت کنی.

* رفتار باشگاه طوری بود که الان نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنم. می‌خواستم همیشه مثبت باشم و اظهار نظر نکنم.

* با وریا صحبت کردم و به او گفتم چه تمرینی به تیم بدهد. حالا می‌خواهم پاسخ مثبت را از وکیلم بگیرم و با اولین پرواز به تهران بازگردم.

منبع: خبرورزشی