رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه گفت: در خصوص زمین خواری نظام قضایی با کسی تعارف ندارد؛ باید قبل از احداث و کلنگ زنی واحدغیر مجاز جلوی آن گرفته شود که این مستلزم اطلاع رسانی به موقع است.

دستگاه قضائی در خصوص زمین خواری با کسی تعارف ندارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام والمسلمین علی عبداللهی رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه عصر امروز در شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ  با بیان اینکه  بیش از ۱۶ هزار نفر در کشور برای انتخابات مجلس ثبت نام کرده اند و پرونده بیش از ۱۱۰۰ مورد از این نامزدها بررسی شده است گفت: در یک دوره ای افرادی در مجلس وارد شدند که حتی مقطع ابتدایی را هم تمام نکرده بودند و بدون شک این افراد نمی‌توانستند نظرات تخصصی در حوزه های مختلف ارائه دهند.
​عبداللهی تصریح کرد: متاسفانه برخی از ثبت نام کنندگان شئونات انجام وظیفه در منزل را هم ندارند چه برسد به مجلس و نیاز است تییراتی در زمینه قانون انتخابات اعمال شود.
وی با انتقاد از نداشتن پشتوانه مطالعاتی در برنامه ریزی ها گفت: نباید عده‌ای بی برنامه بگویند شهرستان ساوجبلاغ ظرفیت پذیرش ۵۰۰ هزار نفر را دارد چون اینکار زمینه ساز فساد مالی؛ فقر معیشتی؛ فساد فرهنگی را در شهرستان ایجاد می‌کند.
رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به سو مدیریت صورت گرفته در رابطه با مراتع شهرستان ساوجبلاغ گفت: معضل مراتع در این شهرستان مربوط به یکی دو سال اخیر نیست و سابقه آن به چند دهه قبل بر می‌گردد ولی ثمره این عدم مدیریت باعث شده امروز عده ای جسارت کنند ده ها هکتار اراضی ملی را با سند سازی غصب کنند.
عبداللهی تاکید کرد: در خصوص زمین خواری نظام قضایی با کسی تعارف ندارد؛ باید قبل از احداث و کلنگ زنی واحدغیر مجاز جلوی آن گرفته شود که این مستلزم اطلاع رسانی به موقع است.

این مقام قضائی گفت: حجم فعالیت دستگاه قضایی بسیار زیاد است و طی ۹ ماه گذشته ۵۲ هزار پرونده به دستگاه قضا وارد شده که اصحاب برخی از پرونده ها به ۲۰نفر می رسد. بسیاری از قضات و بازپرس ها دچار بیماری های جسمی و روحی می‌شوند و بازنشستگی‌های پیش از موعد اتفاق می‌افتد.