هر چی در بافت جوراب از الیاف طبیعی تر استفاده شود کیفیت جوراب نیز بالاتر می‌رود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جوراب یکی از پوشاکی است که روزانه توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جوراب نیز مانند بقیه اجناس دارای انواع مختلفی از کیفیت است. از جوراب‌های ارزان قیمت و به اصطلاح مترویی گرفته تا جوراب‌های با کیفیت بالا و درجه یک.

پیشنهاد به شما: لینک خرید جوراب

کیفیت جوراب به دو عامل بستگی دارد:

  • دستگاه بافنده جوراب
  • مواد اولیه جوراب(کش و نخ)

پیشنهاد به شما: لینک کانال خرید عمده جوراب

در گذشته با دستگاه‌های مکانیکی پر دردسر جوراب‌ها را می‌بافتند. البته امروزه نیز از این دستگاه‌ها برای بافت جوراب‌های ارزان قیمت نیز استفاده می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی کم کم دستگاه‌های مکانیکی جای خود را به دستگاه‌های کامپیوتری پیشرفته‌ دادند که توانایی بافت انواع طرح و جوراب را دارند.

پیشنهاد به شما: لینک خرید عمده جوراب از تولیدی

هر چی در بافت جوراب از الیاف طبیعی تر استفاده شود کیفیت جوراب نیز بالاتر می‌رود. در بافت جوراب‌های ارزان قیمت از نخ‌های بازیافتی و یا از ضایعات نخ‌های شرکت‌های نساجی استفاده می‌شود که باعث پایین آمدن قیمت جوراب می‌شود. در مقابل استفاده از نخ‌های با کیفیت ایرانی، هندی و پنبه کیفیت جوراب را بالا می‌یرد.

ویژگی‌های جوراب گریزلی

  • بافته شده با دستگاه‌های کامپیوتری روز اروپا
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت
  • دوخت یکنواخت جوراب
  • استحکام بالا در قسمت پنجه و پاشنه به علت دوخت دبل
  • بسته بندی زیبا و شیک

اخذ نمایندگی:

علاقمندان به اخذ نمایندگی پخش جوراب گریزلی در صورتی که در آن شهر فاقد نمایندگی باشیم، می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و هرچه سریعتر از طریق شماره تلفن موجود در سایت تولیدی جوراب گریزلی برای اطلاع از شرایط آن با ما تماس بگیرند.

در پایان

امروزه جلب اعتماد مشتری بسیار سخت شده است. شرکت‌های هوشمند اعتماد بدست آوده را به این راحتی از دست نمی‌دهند. ما نیز به این موضوع آگاه هستیم و همواره برای کیفیت بیشتر محصولاتمان تلاش می‌کنیم.