رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: بارها اعلام کردیم که برای اعمال هر محدودیتی نظیر بسته شدن پارک‌ها تابع نظر ستاد ملی کرونا هستیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

زهرا صدر اعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، درخصوص اعلام محدودیت در شهر تهران و ضرورت بسته شدن پارک‌ ها و بوستان‌ها گفت: ما بارها اعلام کرده‌ایم که در موضوع اعمال هر محدودیتی تابع نظر ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

وی افزود: اگر ستاد به این نتیجه برسد که باید در کنار سایر محدودیت‌های اجرا شده ورود به بوستان‌ها و پارک‌ ها هم محدود شود ما این موضوع را در مدیریت شهری اعمال خواهیم کرد.

می توان در برابر کرونا مقاوم شد

صدر اعظم نوری گفت: البته بررسی‌ها نشان می‌دهد که رعایت فاصله اجتماعی و همچنین رعایت استفاده از ماسک و عدم برخی رفتارهای غلط باعث می‌شود تا افراد در برابر ابتلا به بیماری مقاوم شوند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: از سوی دیگر پارک‌ ها فضاهای رو بازی محسوب می‌شوند که امکان ابتلا به بیماری در آن به شرط استفاده از ماسک کم‌تر از سایر بخش‌هاست.

وی در پایان عنوان کرد: وقتی در یک شهر محدودیت‌هایی برای استفاده از مکان‌هایی در نظر گرفته می‌شود باید مکان‌های با خطر کم در دسترس مردم باشد تا جامعه دچار مشکلات روحی نشود.