پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری تبریز با تایید خروج یکی از واگن‌های قطار شهری در تبریز، گفت: صبح امروز، یکی از واگن‌های قطار شهری تبریز در حال طی مسیر در ایستگاه در حال ساخت قونقا از ریل خارج شده است.
بهرام فرهخت با بیان اینکه حادثه صبح امروز در مترو تبریز، خسارت جانی نداشته و خوشبختانه قطار خالی از مسافر بوده است، افزود: علت حادثه توسط کارشناسان سازمان قطار شهری در حال بررسی است.
وی با بیان اینکه واگن خارج شده از ریل، واگن راهبر نبوده و دومین واگن بعد از واگن راهبر از ریل خارج شده است، افزود: اتفاق خاصی هم برای راننده نیفتاده و احوال ایشان خوب بوده و به تست پزشکی فرستاده‌ایم.
وی با بیان اینکه این حادثه در فاز سوم مترو تبریز و حوالی ساعت ۹: ۱۵ دقیقه رخ داده است، در این حادثه خسارت مالی جزئی به واگن آسیب دیده وارد شده است که از طریق بیمه جبران خواهد شد.
فرهخت افزود: حادثه مذکور هیچ محدودیتی در ارائه خدمات به مسافران نداشته و خدمات سازمان قطار شهری تبریز کماکان طبق روال معمول ادامه دارد.

Qp8DwVYP0IUf
وی با بیان اینکه در سایر شهرها نیز در ایستگاه‌های در حال ساخت ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد، تاکید کرد: علت حادثه توسط کارشناسان سازمان قطار شهری در حال بررسی بوده و پس از حصول نتیجه، اعلام خواهد شد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: