خرید گیفت کارت ایکس باکس با تخفیف از موبوگیفت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دنیای بازی همواره برای شرکت‌های بزرگ و کوچک به یک مارکت با سود دهی عالی تبدیل شده است و در این بین کاربران نیز برای داشتن سرگرمی  و گذر از بحران‌هایی که دارند، سعی دارند خود را با بازی آرام کنند.

 

شرکت مایکروسافت هم برای اینکه از این قافله عقب نماند محصولی را به نام ایکس باکس معرفی کرده که آن را به شکل‌های مختلفی در دسترس قرار داده است. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت ایکس باکس جدیدترین بازی‌های عرضه شده در این مارکت را خریداری کرده و از بازی کردن با کنسول xbox یا نسخه موجود برای موبایل و لپ تاپ لذت ببرید.

گیفت کارت ایکس باکس چیست و چه کاربردی دارد؟

ایکس باکس محصولی از شرکت مایکروسافت است که در زمینه بازی و سرگرمی فعالیت دارد. مایکروسافت این محصول خود را در قالب سه حالت مختلف ارائه کرده است که می‌توانید با نصب آن روی سیستم عامل‌های مختلف یا اینکه با خرید کنسول ایکس باکس به جدیدترین بازی‌های ارائه شده در این مارکت دسترسی داشته باشید.

اما موضوع به همینجا و دنیای بازی ختم نمی‌شود؛ بلکه ایکس باکس در زمینه سرگرمی چند رسانه‌ای همچون خرید فیلم و آلبوم موسیقی از هنرمندان مختلف نیز فعالیت دارد که شاید برای ما کاربران ایرانی صرفا مبحث بازی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

برای اینکه قادر به خرید بازی و استفاده از خدمات ایکس باکس باشید لازم است که اکانت خود را شارژ کنید. شارژ اکانت سایت‌های خارجی به شکل‌های مختلفی قابل انجام است که در این بین استفاده از گیفت کارت ایکس باکس در دسترس‌ترین و مطمئن‌ترین روش است.

گیفت کارت در واقع یک کد شارژ است که هر سایت آن را برای شارژ اکانت صادر می‌کند. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت موجودی که برای هر کد تخصیص داده شده را به صورت شارژ حساب دریافت کنید. کافی است از سایت موبوگیفت برای این منظور کمک بگیرید.

پس از اینکه یک گیفت کارت خریداری کردید، می‌توانید با وارد کردن کد آن در بخش redeem code اکانتتان، مقدار اعتباری که برای آن در نظر گرفته شده را به صورت افزایش موجودی اکانت دریافت کنید.

نحوه شارژ اکانت گیفت کارت چگونه است؟

شارژ اکانت ایکس باکس، ایکس باکس طلایی و گیم پس به این صورت است که می‌توانید از یکی از روش‌های زیر اقدام به شارژ کنید:

  • روش اول: در این روش می‌توانید به کمک کارت اعتباری بین المللی همچون پی پل، ویزا کارت یا مستر کارت مراحل خرید را طی کرده و اکانت خود را برای خرید بازی شارژ کنید. از آنجایی که امکان استفاده از این روش برای کاربران ایرانی فراهم نبوده و در لیست تحریم هستیم، استفاده از این روش تنها زمانی کاربرد دارد که چنین کارت اعتباری را داشته باشید. بنابراین زیاد راه منطقی نیست و مشکلات خاص خود را دارد.
  • روش دوم: در این روش می‌توانید با وارد کردن کد گیفت کارتی که خریداری کردید اکانت خود را شارژ کنید. کد گیفت کارت از طریق سایت‌های ایرانی و کارت بانکی ایرانی قابل خرید بوده و به صورت آنی نیز در اختیار شما قرار داده می‌شود.

در ادامه به معرفی سایت موبوگیفت برای خرید گیفت کارت پرداخته و با هم به بررسی مزایایی که این سایت دارد می‌پردازیم.

311

مزایای خرید گیفت کارت از موبوگیفت

همه ما وقتی صحبت از خرید اینترنتی می‌شود، به دنبال سایتی هستیم که خدمات خوبی را در کنار قیمت مناسب عرضه کند. چند مورد از مهم‌ترین مواردی که برای انتخاب یک سایت خوب در این زمینه وجود دارند شامل پشتیبانی سریع و ارائه پیشنهادات تخفیف است.

سایت موبوگیفت یکی از سایت‌ها در زمینه خرید گیفت کارت است که بیش از ۲۰ محصول متنوع را برای خرید گیفت کارت فراهم کرده است که می‌توانید اکانت خود را در سایت‌های خارجی شارژ کرده یا به نسخه پرو ارتقا دهید.

دارای نماد دو ستاره از وزارت صنعت

سایت موبوگیفت به منظور ایجاد اطمینان در خرید اینترنتی دارای مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح است. این سایت به صورت مستقیم از درگاه پرداخت بانک‌های ایرانی به منظور فراهم کردن فرآیند خرید اینترنتی استفاده می‌کند که لازمه داشتن آن، دریافت اینماد است.

اینماد نیز به دو صورت معمولی و دو ستاره ارائه می‌شود که موبوگیفت موفق شده نماد دو ستاره را برای اطمینان ببیشتر از خرید اینترنتی از وزارت صمت دریافت کند.

پیشنهاد تخفیف و تبدیل امتیاز به تخفیف

در صفححه اصلی موبوگیفت به نشانی www.mobogift.com به صورت روزانه پیشنهادات تخفیف برای خرید محصولات درج می‌شود. در هر روز یکی از محصولات به مدت ۲۴ ساعت در بخش پیشنهاد ویژه قرار می‌گیرند که می‌توانید بدون نیاز به وارد کردن کد تخفیف تا سقف ۲۰ درصد آن را ارزان تر خریداری کنید.

در مناسبات خاص نیز کدهای تخفیفی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌گردد که با دنبال کردن موبوگیفت در این رسانه‌ها می‌توانید این تخفیف‌های جذاب و ویژه را دریافت کنید.

اما یک بخش هیجان انگیز دیگر نیز برای کسانی که به صورت مرتب اقدام به خرید گیفت کارت می‌کنند در نظر گرفته شده است که با جمع آوری امتیاز و خرج کردن آنها می‌توانید آن را به تخفیف تبدیل کنید.

با انجام هر خرید بین ۲ تا ۶۰ امتیاز به شما تعلق خواهد گرفت که به مرور می‌توانید امتیاز خود را به حد نصاب رسانده و سپس با خرج کردن امتیاز آن را به تخفیف تبدیل کنید.

علاوه بر همه اینها در انتها نیز یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم که اولین خرید خود را با تخفیف تجربه کنید.

پشتیبانی سریع و تولید محتوای جذاب

دنیای گیم و بازی دنیای بسیار جذابی است و افراد در این حوزه همواره به دنبال دریافت جدیدترین اخبار، معرفی بازی‌ها، راهنمای خرید و استفاده از پیشنهادات دارای تخفیف هستند.

از همین رو موبوگیفت در وبلاگ خود به صورت مرتب به انتظار موضوعات در حوزه بازی پرداخته و جدیدترین بازی‌ها همراه با ترفندهای موجود حین اجرای بازی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

برای اینکه بخشی از روند پشتیبانی نیز با سرعت بیشتری انجام گیرد، راهنمای استفاده از گیفت کارت برای هر یک از محصولات به صورت مجزا تهیه شده است.

در صورتی هم که نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید می‌توانید از کارشناسان پشتیبانی که از طریق تماس تلفنی، ارسال ایمیل و ارسال فرم تماس از ناحیه کاربری در دسترس هستند، پاسخ پرسش‌های خود را دریافت کنید.

کد تخفیف موبوگیفت ویژه کاربران سایت مثلث آنلاین

حال در انتها برای شما کاربران و گیمرهایی که به خرید بازی از ایکس باکس علاقه‌مند هستید، در انتها یک پیشنهاد ویژه با طعم تخفیف داریم.

می‌توانید با مراجعه به موبوگیفت به نشانی mobogift.com و انجام خرید خود در مرحله‌ای که کد تخفیف را باید وارد کنید، با استفاده از کد mobo-mosalas که ویژه اولین خرید و برای سه محصول ایکس باکس، ایکس باکس گلد و ایکس باکس گیم پس قابل استفاده است، از 10 هزار تومان تخفیف بهره‌مند شوید.

موبوگیفت علاوه بر سه محصولی که برای ایکس باکس دارد، بیش از ۱۷ گیفت کارت دیگر را ارائه می‌دهد که عبارتند از:

  • آیتونز اپل
  • گوگل پلی
  • اپل موزیک
  • اسپاتیفای
  • ریزر گلد
  • نتفلیکس
  • مستر کارت
  • نینتندو
  • پابجی موبایل
  • استیم والت
  • آمازون
  • و…

در صورتی که به دنبال تخفیف‌های بیشتری می‌گردید، همانطور که در بالا اشاره شد، می‌توانید وارد صفحه اصلی سایت شده و پیشنهاد تخفیف روز را بررسی کنید. یا اینکه با جستجوی عبارت«کد تخفیف موبوگیفت» جدیدترین کوپن‌های این سایت را از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی که در زمینه ارائه تخفیف فعالیت دارند دریافت کنید.