اسکیپ مگ – اولین مجله تخصصی اتاق فرار در ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

برای افرادی که چیزی درباره اتاق‌های فرار نمی‌دانند، اسکیپ روم تجربه‌ای‌ست همه جانبه که شما و هم تیمی‌های‌تان در نقش ستارهٔ داستان قرار می‌دهد تا به عنوان یک قهرمان، قدم در سفری پر از چالش‌های مرموز بگذارید. اگر به دنبال توضیحات و اطلاعات بیشتریدربارهٔ «اتاق فرار» هستید در ادامه به پاسخ‌های دقیق‌تری می‌رسید.

اسکیپ روم یا اتاق فرار چیست؟

در پاسخ به سوال «اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟» می‌توان اسکیپ روم را نوعی تئاتر دانست که شرکت کنندگان، در نقش تماشاچی و بازیگر قرار می‌گیرندکه باید سناریو را در طول داستان کشف کنند. آن‌ها تنها ۶۰ دقیقه برای انجام این ماموریت هیجان‌انگیز در اختیار دارند.

اسکیپ روم‌ها در ژانر و سبک‌های مختلفی ساخته شده‌اند و ممکن است سناریو بازی فرار از مکانی همچون سلول زندان باشد یابازی بیشتر ماموریت محور طراحی شده وبازیکنان را به انجام کارهایی همچون پیدا کردن گنجینه، پرتاب فضاپیمای مریخی یا تکمیل یک سرقتی هنریوادارد!

علاوه بر تنوع ژانر، هر روزه اتاق‌های متمایزی با تکنولوژی‌های جدید طراحی و اجرا می‌شوند؛ اما چه چیزی باعث این همه محبوبیت شده است؟

قیمت مناسب، تنوع بازی‌ها و سناریوها، تیم سازی آسان، تقویت تمرکز و افزایش توجه تنها چند مورد از مزایای شرکت در اتاق فرار می‌باشند. اگرچه محدودیت‌هایی همچون الزام حضور در زمان مقرر شده، پایین‌تریا بالاتر بودن درجهٔ سختی در صورت انتخاب نادرست و تشکیل تیم مناسب هم وجود دارند.

برای رقم زدن تجربه‌ای ناب، می‌توانید با آزمون خطا پیش بروید و اتاق فرارهای مختلف را تست کنید و در این مسیر به یادگیری بپردازید یا از تجربه‌های دیگران برای ساخت یک روز رویایی استفاده کنید!

برای بازی اتاق فرار از کجا شروع کنیم؟

در اولین گام می‌توانید نگاهی به وبسایت اسکیپ مگ -اولین مرجع تخصصی اتاق فرار به زبان فارسی،بی‌اندازید. «مجله اتاق فرار»شامل بخش‌هایتکمیلی برای بازیکنان و مدیران می‌باشد که عبارتند از:

• اخبار مرتبط

اگر شما نیز صاحب یک کسب‌وکار قانونی هستید، حتما می‌دانید که پیگیری خبرهای جدید برای مطلع شدن از قوانین تازه امری ضروری است. اگرچه این بخش از مجله اتاق فرار تنها در رابطه با این موضوع نیست؛ چراکه با خبرهای جالب و مرتبطی که برای مدیران و کاربران مفید باشند بروز رسانی می‌شود.

291

• مقالات

مقاله‌ها عضو جدایی ناپذیر مجله‌ها می‌باشند اما در این وبسایت با چه نوع محتوایی روبرو خواهید شد؟! مقاله‌های مجله اتاق فرار شامل موضوعاتی همچون آموزش بازی اتاق فرار، بررسی‌های تکمیلی از تاثیرات شرکت در اتاق فرار، تکنیک‌ها  و راه‌کارهای مدیریت اتاق فرار و... می‌شوند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به بازیکن بهتری تبدیل شوید و کسی چه می‌داند... شاید شما نیز همانند بسیاری از دیگر مدیران، مسیری را در جهت راه‌اندازی یک اتاق فرار حرفه‌ای و خلاقانه طی کردید!

• معرفی و بررسی

همانطور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد اتاق فرار در موارد بسیاری با هنر گره خورده است؛ از این رو مجله اسکیپ مگ نیز تنها در رابطه با اتاق فرار نیست. چرا که آثار بسیاری همچون فیلم و سریال، انیمیشن، بازی و... وجود دارند که ممکن است پیش از ورود به اتاق فرار ذهن‌تان را بازتر و آماده کنند یا به عنوان مدیر کسب‌وکار، الهام بخش شما برای اجرای ایده‌های جدید باشند.

• معرفی مراکز تفریحی

برای کسب نتیجهٔ رضایت بخش در اتاق فرار و زندگی، به ابتکار و سازندگی نیاز داریم؛ اما هیچ ذهن خسته‌ای نمی‌تواند در اوج خلاقیت باشد! به همین دلیل، بخشمعرفی سرگرمی‌ها و مراکز تفریحی، قسمتی کاربردی در وبسایت اسکیپ مگ می‌باشد.

292

• معرفی اتاق فرار

 

در آخر نیز به مهم‌ترین بخش مجله تخصصی اتاق فرارمی‌رسیم؛ که در آن اسکیپ روم‌ها، در ژانرهای مختلفی همراه با تعیین درجه سختی و هیجان معرفی می‌شوند. علاوه بر این، معرفی تکمیلی و بررسی بازی‌های اتاق فرار به همراه ویدیوها، آدرس، شماره تلفن و لوکیشن مجموعه برگزار کننده نیز برای هر بازی موجود هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین اتاق فرار را برای خود و تیم‌تان پیدا کنید!