عدم حضور محسن تنابنده در فستیوال کن برای اکران فیلم قهرمان مشخص شد.

دلیل غیبت محسن تنابنده در فستیوال کن فاش شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
 

به گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال: مراسم فرش قرمز و رونمایی از «قهرمان» در فستیوال فیلم کن در حالی برگزار شد که غیبت تعدادی از عوامل و بازیگران فیلم به خصوص محسن تنابنده در این مراسم سوال‌برانگیز شد.

طبق شنیده‌ها علت این غیبت محسن تنابنده تاخیر در صدور ویزا از سوی سفارت فرانسه و طولانی شدن مراحل اداری صدور ویزا بوده، از بازیگران «قهرمان» تنها سارینا فرهادی و امیر جدیدی در این مراسم حضور داشته باشند.

محسن تنابنده  (زاده ۲۶ فروردین ۱۳۵۴) فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.محسن تنابنده  فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است. محسن تنابنده فیلم نامه نویس و بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. و همه او را با بازیگر نقش نقی در سریال نوروزی پایتخت می شناسند.

محسن تنابنده بازیگر 45 ساله کشورمان در بیست و ششمین روز فروردین متولد شد.این بازیگر محبوب فرزند دوم خانواده است یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد.

محسن تنابنده فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر و معماری می باشد.

محسن تنابنده 28 آبان 1394 در 40 سالگی با خانوم روشنک گلپا ازدواج کرد، روشنک گلپا همسر محسن تنابنده است که هیچگونه پیشه بازیگری ندارد.خطبه عقد این زوج را سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق جاری کرد

ثمره این زندگی یک پسر بنام نامی متولد سال 96 می باشد